xp lite gamersversie de webcam doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

sassygirl1988

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2008
Berichten
6
is er iemand die weet waarom de webcam op xp lite de gamers versie het niet doet
en waarom ik geen gedeelde mappen op msn messenger open of delen en wat ik moet doen om er voor te zorgen dat hij het weer doet.

uhmm ik weet niet zoveel over computers dat zeg ik er alvast bij ik hoop dat ik dit topic wel goedgeplaast heb!

alvast bedankt ;),

groetjes sassy
 
heb je de drivers voor de webcam al geinstalleert?
en welke webcam is het? merk/type.
 
Grapig, nu neem je xplite en dan klaag je over dingen die het niet doen:):p
Moet inderdaad voor de dingen die het niet meer doen de drivers installeren of het programma cq dll weer installeren.
Nu zijn er heel wat xplite versie's en het is maar net wat de maker eruit hebt gehaald dus of het nu echt aan die versie van jouw ligt of aan je webcam is voor ons een beetje gissen nu.
 
maar als de driver niet geinstalleert is dan weet je het nooit.
 
ik denk niet dat het aan de webcam ligt want op een pc van een vriend doet tie het gewoon ik zal straks ff opzoeken hoe tie heet en welke driver en ja ik had tie wel geinstalleerd maar ik kreeg wit beeld voor de rest helemaal niks
 
usb pc camera (zs 211) is het enigste wat er op de doos staat hoe installeerik die drivers?? is dat dat amcap programmatje wat erbij zit?
 
Als er iets "bij" zit, zou ik dat eerst maar eens proberen.
Je XP Lite versie zal geen native drivers hebben, dus voor alles dat je aansluit zal je de drivers bij de hand moeten hebben.
 
er zat een cdtje van amcap bij maar dat loste niks op daardoor kreeg ik dat witte scherm
 
hoe kan ik dat cq dll aan mn register toevoegen? en waar moet ik um zetten in welke map?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan