xp login veranderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Hallo...ingewikkelt verhaal maagoed.

Als je xp optart en je hebt het password login aanstand, dan moet je je password invoeren om erin te komen. Maar nou heb ik een andere login gedownt. Om je password in te typen, wel een geinigen, maar hoe kan ik die nieuwe login vervangen door die oude login, waar kan ik dit doen?

alvast bedankt.

gevonden.

Ik hb gevonden hoe je het moet doen, maar ik vind de handleiding nogal moeilijk vertalen wat je meot doen kan iemand het vertalen.

Backup (copy) the file %windir%\system32\logonui.exe (most likely C:\windows\system32\logonui.exe - the logon)
Download the .zip to your computer
Extract logonui.exe to a directory other than %windir%\system32 (most likely C:\windows\system32)
Reboot your computer into Safe Mode (hit F8 before the boot screen) or into true DOS (from a boot disk)
Overwrite the file %windir%\system32\logonui.exe (which should have been backed up) with the extracted exe
Reboot your computer as you normally would

Ik heb dit gedaan met StyleXP, zoek eens met google naar de exacte lokatie. Kan ik je op dit moment niet geven (zit niet thuis).

werkt perfect.

Bedxankt werkt echt perfect hoor, alleen hoe krijg je dan weer je normale login terug

Zou het niet weten, vindt het nog steeds niet nodig om mijn originele logo terug te zetten.
Ik denk dat daarvoor een optie in stylexp aanwezig is maar weet het niet zeker.

piepoeh.

Piepoeh dan hebben we toch echt mooi pech, ik las nt wat, dat je eerst een backup moestr maken:( :( :8-0: :mad: Dus dan ben ik (jij ook) mooi de l*l maargoed de standaardis toch ugly.:D

Ach....., als ik echt niet meer zonder dat oubolige, standaard aanlogscherm kan, installeer ik windows wel weer opnieuw. Heb ik tevens weer way te doen :-))

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan