XP loopt helemaal vast vlak na opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vincent1993

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2006
Goedenavond,

Ik heb een dual boot met xp en vista, hierbij is xp voor games bedoeld. Nu start ik net xp op, en als die dan het bureaublad weergeeft loopt hij onmiddelijk vast, de muis beweegt niet meere, numlock werkt niet, en ook het windows opstartgeluid blijft hangen.
Ik heb laatst game accalerator geinstaleerd, maar daarna had ik windows al een paar keer opnieuw opgestart, dus ik denk niet dat het daaraan ligt. Iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?

Alvast bedankt!
Vincent

Ps: Vista werkt nog wel

Al geprobeerd, maar ik kan door de dual boot xp niet in veilige modus opstarten:confused:
Want als ik f8 doe, krijg ik het dual boot menu en dan kan ik alleen voor vista veilige modus kiezen. nog een idee? iig bedankt voor snelle reactie;)

Druk na het starten van XP op ctrl+shift+esc, typ dan bij bestand > uitvoeren: msconfig. Klik daar het tabblad Boot.ini aan, en zet een vinkje bij /SAFEBOOT en klik op OK.
Start je computer daarna opnieuw op, en kies voor XP.

Zal het proberen, maar ik denk niet dat het lukt want ik heb ook geprobeerd taakbeheer te starten maar xp loopt meteen volledig vast. laat zo horen of het is gelukt;)

Gedaan, alleen nu sprong het hele scherm op blauw met witte strepen erdoor:confused:
Kan ik niet iets proberen vanuit vista, want vanuit xp is denk ik onmogelijk..

Opgelost, XP een herstel instalatie laten uitvoeren, niks veranderd qua instellingen maar hij werkt gewoon weer goed;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan