xp loopt niet lekker na nieuwe installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

remeria

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2008
Berichten
155
Ik heb een dell pc en als ik een nieuwe installatie heb gedaan is het poccer contennu bezig ergens mee bezig duurd erg lang voor dat hij op gestart is en windows opened laat staan dat hij een progamma opent
 
Heb je je drivers wel geinstalleerd na de schone XP installatie?

Kijk even bij apparaatbeheer of daar gele vraagtekens staan, deze vraagtekens geven aan dat daarvan de drivers niet geinstalleerd zijn. De drivers kan je vervolgens halen op de site van Dell of van de cd als je die hebt.
 
ik kom niet eens mijn mijn apparaatbeheer dan ben ik een half uur onder weg als ik dat wil openen kan ook het een virus zoijn ingeheugen ?
 
miss dat je twee virusscanners tegen mekaar hebt lopen die elkaar niet liggen:rolleyes:
 
Is de pc al op internet geweest? Zo ja, met of zonder beveiliging. Als het zonder is dan kan het inderdaad een virus zijn.

Maar ik blijf bij mijn eerste conclusie dat je de drivers nog niet hebt geinstalleerd. Je zegt daar namelijk niets over. Met de juiste drivers geinstalleerd zou het probleem opgelost moeten zijn.
 
Sorry dat ik nu pas reageer
nwee deze is nog niet op internet geweest en de drivers kon ik niet installeren omdat hij zo ernstig traagh is hoe kan ik onder dos een virus uiit gehuegen halen!
 
ga eens je computer opstarten in veilige modus em voer een scan uit over je computer/geheugen
 
hoi nou ik ko min menu dat ik moet kiezen administator of mijn eigen naam als ik een van de twee wil aan kliken dan duurd dat al erg lang weet het niet kan ook liggen dat proccecor er niet goed op zit
of zo
 
hoi nou ik ko min menu dat ik moet kiezen administator of mijn eigen naam als ik een van de twee wil aan kliken dan duurd dat al erg lang weet het niet kan ook liggen dat proccecor er niet goed op zit
of zo

naar mijn weten dat als je processor niet goed vastzit je computer niet aankrijgt
het is wel naar dat je al in veilige modus een zeer trage computer hebt maar misschien moet je tog maar windows er opnieuw opzetten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan