XP loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

blink

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2002
Berichten
22
Beste helpmij'ers,

Op mijn Laptop draait windows XP home edtion.

Deze editie was al geinstaleerd en het werkte goed.

Momenteel heb ik problemen met het opstarten van deze home editie.

Op het moment dat ik deze Home editie opstart dan gaat het goed totdat het zwarte windows scherm komt met een blakje waar een blauw icoontje door loopt.

Op een gegeven moment dan blijft dit icoontje vast staan en loopt de computer vast. Ik schakel dan de computer uit en weer in.

Start je dan weer op dan verschijn het zwarte windows scherm waarin hij verteld dat het opstarten de vorige keer niet goed gegaan is en of ik door wil gaan of op wil starten in de veilige modus.

Als ik kies voor gewoon doorgaan dan start de home editie vervolgens goed op en ondervindt ik geen problemen meer.

Ik heb geprobeert met systeem herstel te werken maar dit biedt geen oplossing.

Moet ik nu de computer leegmaken en alles opnieuw instaleren of zijn er nog alternatieven om dit probleem anders op te lossen.

Wie kan mij helpen?
 
Hoi,

Je geeft zelf al aan dat het probleem zich in de veilige modus niet voordoet.

In de veilige modus worden er geen stuurprogramma's geladen voor de meeste hardware.

Probeer de drivers van je VGA kaart en geluidskaart eens te verwijderen en start de computer daarna opnieuw op in de normale modus,

loopt ie dan wel door?
 
1 vraag je hebt windows xp home en je hebt een blouw balkje onder het zwarde venster van windows xp ???
 
In veilige modus opstarten en dan systeemherstel uitvoeren van een datum dat die nog goed draaide.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan