XP loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wood

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2002
Berichten
142
Hallo,

Ik heb het volgende probleem, ik start mijn computer op alles gaat goed verder geen foutmeldingen ofzo maar zodra ik nu een toets op mijn keyboard intik maakt niet uit bij welk programma b.v. word of outlook express om een emailtje te schrijven dan slaat de computer volledig vast zelfs ctrl alt delete werkt niet dus dan moet ik hem resetten en als hij dan weer helemaal opgestart is werkt het toetsenbord wel gewoon goed en slaat hij niet meer vast dus het komt hier op neer dat ik van tevoren al weet dat ik hem twee keer moet opstarten wil ik b.v. een emailtje kunnen schrijven, ik mag wel zeggen bijzonder irritant.
Ik heb zelfs al een ander toetsenbord geprobeerd maar het probleem bleef hetzelfde, iemand enig idee.
Dit is mijn systeem:
Windows XP Home Edition (+ SP1 en alle updates)
AMD Athlon XP2000+
1 Gb intern geheugen
Asus NVIDIA Geforce 4 Ti4600 128 mb (+ Laatste driver)
Directx 9b
SB Live

bij voorbaat mijn dank

groeten uit Dordrecht van Marcel
 
vink eens bij systeemeigenschappen,opstart en herstelinstellingen,systeemfouten,de computer opnieuw opstarten eens uit:)
 
Hoi rsmilie,

Sorry maar bedoel je dat daar wel of geen vinkje voor moet staan want er staat nu geen vinkje voor.
 
Hoi Pieter,

Krijg geen foutmelding, heb die topic al eens doorlopen, alleen punt 9 lukt niet "sfc /scannow" als ik dit doe dan vraagt hij steeds om een windows XP professional CD terwijl ik de home versie heb en als ik toch op OK druk dan zegt hij u heeft de verkeerde CD geplaatst.

vr.gr. Marcel
 
hallo wood, ik heb zelf dit probleem ook wel eens, niet altijd en soms blijft het probleem, maanden weg, maar dan opeens, moet ik ook mijn pc herstarten,omdat de pc vastlloopt bij de eerste aanslag van het toetsenbord,ik heb eigenlijk ook alles al geprobeerd, maar niets kunnen vinden, maar ja bij mij is het maar een enkele keer. je kunt eens kijken, maar dit is een longshot, of je temp, goed is in de pc, installeer aida32 eens, en kijk dan.
http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32
verder weet ik het ook niet! succes!
 
Pieter in ieder geval bedankt voor je reactie heb aida32 ff gedownload Moederbord temp 34 graden en CPU 43 graden das goed volgens mij.
 
als er geen vinkje voor staat is het goed,kijk de fan een s na of er niet teveel stof op zit,staat de pc niet te warm,genoeg koeling
 
Probleem lijkt nu opgelost, ik heb bij msconfig-opstarten het vinkje weggehaald bij "Nerocheck" en nu loopt hij niet meer vast.
allemaal bedankt voor jullie reacties
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan