XP met kuren

Status
Niet open voor verdere reacties.

AdVice

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2005
Berichten
217
Mijn PC heeft wat kuren. Wanneer ik Messenger start en het inlogscherm moet worden ingevuld duurt het echt héél lang voordat de ingetoetste letters en cijfers op het scherm verschijnen. Ik dacht aan een besmetting. Intussen heb ik CCleaner en Hitmanpro al verschijdene keren gedraaid, veel rommel verwijderd maar geen resultaat voor Messenger. Als ik de registerfouten met CCleaner probeert te verwijderen lukt dat ook niet, er blijven steed ca 40 problemen halsstarrig bestaan. Oók heb ik geconstateerd dat ik niet in de veilige modus kan opstaren, het keuzescherm reageert niet op de cursortoetsen.
 
Hoi,

Je geeft nu meerdere problemen aan.
Als je in de veilige modus wilt opstarten en je kunt niks met je toetsenbord, kan dat ook liggen aan - bijvoorbeeld - het feit dat je een draadloos (laser) desktopset hebt.
In het stadium waarin je in de veilige modus opstart, kan de functionaliteit voor dit toetsenbord nog niet geladen zijn.
Dit kan je omzeilen door een 'gewoon' toetsenbord op een PS/2 poort aan te sluiten.

Het lijkt me inderdaad slim om CCleaner in de veilige modus z'n werk te laten doen .....

Twee andere opties:
- nagaan wanneer dit probleem zich voor het eerst voordeed en teruggaan naar een herstelpunt vóór dat moment
- messenger verwijderen; opnieuw pc opstarten; ccleaner nogmaals draaien; weer herstarten en hierna messenger opnieuw installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan