karimbizid
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 dec 2006
Beste Helpmijers,
Ik heb op m'n laptopje voor onderweg laatst een XP Lite versie geïnstalleerd.
Ik was hier erg tevreden over, tot het moment dat ik ontdekte dat er iets niet klopt met USB hardware.
Het is onmogelijk om een driver te installeren voor een USB apparaat.
Windows start wel zelf de wizard op, maar hij slaagt er niet in om het apparaat ook daadwerkelijk te instaleren.
Bij sommige installaties blijft de setup eindeloos wachten op het installeren van de driver.
Ik kan natuurlijk weer een nieuwe versie van XP Pro installeren, maar dan ben ik weer een dag kwijt.
Eigenlijk heb ik daar niet echt tijd voor.
Ik vraag me af of het niet gewoon een XP onderdeel is wat ik gewoon van de CD of van internet kan plukken.
Het zou mij een hoop werk schelen.
Ik hoor graag van jullie,
Karim
Ik heb op m'n laptopje voor onderweg laatst een XP Lite versie geïnstalleerd.
Ik was hier erg tevreden over, tot het moment dat ik ontdekte dat er iets niet klopt met USB hardware.
Het is onmogelijk om een driver te installeren voor een USB apparaat.
Windows start wel zelf de wizard op, maar hij slaagt er niet in om het apparaat ook daadwerkelijk te instaleren.
Bij sommige installaties blijft de setup eindeloos wachten op het installeren van de driver.
Ik kan natuurlijk weer een nieuwe versie van XP Pro installeren, maar dan ben ik weer een dag kwijt.
Eigenlijk heb ik daar niet echt tijd voor.
Ik vraag me af of het niet gewoon een XP onderdeel is wat ik gewoon van de CD of van internet kan plukken.
Het zou mij een hoop werk schelen.
Ik hoor graag van jullie,
Karim