XP mode voor de RC versie van Windows 7

• Onderwerp starter Onderwerp starter mr32
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mr32

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2009
Heey Helpmij-ers,

Ik probeer graag software uit, zo wilde ik de xp mode van Microsoft proberen op Windows 7 rc1. Ik heb de 2 bestanden op de site gedownload, maar bij de Standalone Update Installer krijg ik steeds de volgende error: "The update is not Applicable to your Computer"

Weet iemand hoe ik dat moet oplossen?

mr32

Hoi,

Wat zijn je specificaties van je pc/laptop? Sommige processors zijn niet compatible met virtueel pc!

Hoi !

Download en installeer Win 7 RTM Ultimate en de virtuele XP loopt als een trein !

Voor de RC-versie was ook een trial-versie van virtual XP beschikbaar; de huidige versie werkt alleen met Vista RTM (mits je CPU dat ondersteunt, evt. in het bios inschakelen).

Greetz,

Harry.

XP mode onder Windows 7

Heey!

Ik heb geen zin om Windows 7 opnieuw te downloaden en te installeren, de rtm is volgens mij al niet meer beschikbaar. Maar weten jullie waar je die release candidate versie van de xp mode kunt vinden?

mr32

Oja, mijn Specificaties:
Intel Pentium 4 HT (3ghz)
2 gb RAM

(een uitgebreide Dell Dimension 8400)

XPMode voor Windows 7

Heey,

Fijn dat zoveel mensen zulke goede antwoorden weten. Ik ga straks wel even kijken of
mijn bios wel goed geconfigureerd is, ik heb ook gezien dat mijn RAM geheugen iets aan de lage kant is. Bedankt!:thumb:

Enne, Ik ga Windows 7 toch nog wel voor die tijd kopen (de Ultimate versie denk ik)

mr32

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan