Ik gebruik mijn pc dagelijks, en door de berichten toen Vista op de markt kwam heb ik besloten nog te blijven werken op XP. Nu er al een tijd overheen is sinds de release van Vista, vraag ik me af of Vista nu beter werkt. En dan bedoel ik qua programma's die ik gebruik op XP, bijvoorbeeld:
dvd decoder
dvd shrink
newsleecher
(gebruik ik voor eigen gebruik en voor freeware)
Draaien de games van xp tegenwoordig zonder gezeur op vista? ik hou wel eens van een spelletje.. en dan met name WoW.. nog met al het nieuws(zelfs op tv) dat er zoveel problemen waren met vista, vraag ik nu aan jullie:
Wat zijn jullie argumenten voor en tegen vista in vergelijking met xp?
Hoop heel veel reacties terug te lezen
(meld het vooral qua bugs en of het systeem wel lekker loopt, of vista met de zelfde videokaarten goed werkt en moederborden etc, geen miljoenen foutmeldingen of dat je weer eens geen toegang hebt of wat dan ook, dan mijn epson all-in-one gewoon zijn werk kan blijven doen!)
Bedankt alvast,
Ruben! :thumb:
dvd decoder
dvd shrink
newsleecher
(gebruik ik voor eigen gebruik en voor freeware)
Draaien de games van xp tegenwoordig zonder gezeur op vista? ik hou wel eens van een spelletje.. en dan met name WoW.. nog met al het nieuws(zelfs op tv) dat er zoveel problemen waren met vista, vraag ik nu aan jullie:
Wat zijn jullie argumenten voor en tegen vista in vergelijking met xp?
Hoop heel veel reacties terug te lezen
Bedankt alvast,
Ruben! :thumb: