XP naar Win7 : ''No drives were found'' ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

klaasjan12

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2009
Hallo ik heb paar dagen geleden win7 ultimate proberen te instaleren maar elke keer als ik het probeer krijg ik een foutmelding dat hij geloof ik mijn harde schijf? niet vind
ik krijg een venster te zien waar hij drives moet kunnen detecteren maar er staat niets
en eronder staat: ''To make change the partitions, restart Windows from the instalation disc''
''No drives were found. Click Load Drives to provide a mass storage driver for installation''

Als ik op Load drives klik: ''To install the device driver needed to access your hard drive, insert the installation media containing the driver files, and then click OK.

Note: The installation media can be a floppy disk, CD, DVD, or USB flash drive''

Als ik daarna op Browse klik en mijn hardeschijf (C) aanklik: ''No device drivers were found. Make sure that the installation media contains the correct drivers, and then click OK.''

P.s ik heb virussen op mijn pc maar kdenk niet dat het daaraan ligt
Toen ik dit typte, opende men pc uit zichzelf een venster met dat msn account aanmaken voor ene martin hoffman ofzo
maarja dat zoek ik nog wel ff uit zo ;)

MVG KJ

Hoi,

Neem aan dat je van de cd-rom opstart en ook formateerd ? dan heb je alvast geen lasyt meer van virussen

Hoi,

Neem aan dat je van de cd-rom opstart en ook formateerd ? dan heb je alvast geen lasyt meer van virussen

via de cd rom op starten heb ik wel eens vaker gedaan maarh iermee lukt dat niet
dan krijg ik gewoon die normale opstart gefdoe te zien..
en wat bedoel je met cd geformateert?

Hoi,

Je zal dus in de bios je cd-rom als first boot moeten instellen en ik bedoel eigenlijk je hd formateren voordat je gaat installeren.
Misschien helpt deze je nog wat

En geen illegale Win 7 dvd gebruiken, helpt ook.....

ow oke haha :o maar kzal ff vista instaleren misschien dat hij het daarna wel doet
maar wat is het verschil dat hij het met een legale dvd wel doet en met een illegale niet?

Er bestaan illegale versies waarmee je niet kunt booten, opstarten dus vanaf dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan