XP naast Vista op één PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat programma Everest wil niet op mijn PC. Al 2 downloads weigerden te installeren...

Dat programma Everest wil niet op mijn PC. Al 2 downloads weigerden te installeren...
een andere goeie vervanger van everest is anders wel belarc pa advisor dacht maar ik wweet niet of hij wel je geluidskaart aangeeft maar everest vind ik beter

Ik heb hem van die link gedownload, 3de download. Ook deze wil niet openen op mijn PC. Rampenprogramma. Maar de link die je net gaf daar stond mijn driver toch? Hij is nu aan het downloaden (6kb p/s:shocked:) maargoed hopen dat hij werkt. Ik stop hem dadelijk op mijn externe harde schijf en start XP op.

Ik heb hem van die link gedownload, 3de download. Ook deze wil niet openen op mijn PC. Rampenprogramma. Maar de link die je net gaf daar stond mijn driver toch? Hij is nu aan het downloaden (6kb p/s:shocked:) maargoed hopen dat hij werkt. Ik stop hem dadelijk op mijn externe harde schijf en start XP op.

ik heb ervaring met die sites ja,,, heb zelf ook wel eens op andere pc`s deze audio driver moeten instaleren,, word je niet vrolijk van:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan