xp naast vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

VDSYannick

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2008
Hej,

Ik heb op men laptop, met daarop windows vista, een aparte partitie aangemaakt voor het installeren van windows xp. Nu, de installatie is perfect gelukt en ook de dualboot met windows vista werkt prima, maar ik ondervind problemen bij het vinden en installeren van drivers. Het gevolg is dat ik mijn netwerkadapter niet aan de praat krijg en dus geen interverbinding kan opzetten. Weet iemand hier een mogelijke oplossing voor of is het gewoon een verloren zaak?

Alvast bedankt,

Yannick

wee tje het merk en type nummer van je netwerk kaartje? dan kunnen wij even op internet gaan zoeken voor drivers...

wee tje het merk en type nummer van je netwerk kaartje? dan kunnen wij even op internet gaan zoeken voor drivers...

Kheb het progje Everest gedownload, maar ik weet niet goed waar ik die informatie vandaan moet halen...?:confused:

Kdenk dat mijn WLAN gebruik maakt van Atheros driver

Laatst bewerkt:
Rechtermuisklik op computer...
Dan eigenschappen. dan Apparaatbeheer.
Dan netwerkadapters... dan zie je het precies staan

Kheb het progje Everest gedownload, maar ik weet niet goed waar ik die informatie vandaan moet halen...?:confused:

Kdenk dat mijn WLAN gebruik maakt van Atheros driver

ok, maar welk merk pc/laptop heb je en wat is daarvan het type?

voila, daar heb je ze al in mrmusic's post ;)

hij was me dus al te snel af :D

Ik zou graag draadloos internetten, ook op xp. Nu hebbek gezien dat er voor Atheros AR5007 geen xp-driver bestaat, weet iemand misschien een alternatief?

PS: staat niet op HP-website.

Dat installeert enkel de wireless assistant en dat werkt niet zonder een degelijke configuratie van de wlan adapter.

Wat ik dus eigenlijk zoek is een alternatief stuurprogramma voor mijn WLAN-adapter dat op Atheros AR5007 draait, onder vista.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan