ninehundred
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 aug 2006
Hallo,
Ik ben bezig met het uitvoeren van een installatie van XP, naast mijn huidige Vista installatie.
Hierbij heb ik deze handleiding gevolgd.
Nu blijf ik alleen na deze stap vastzitten:
Windows setup gaat eerst alle bestanden kopiëren en vervolgens start de laptop opnieuw op, wat normaal is.. maar dan gebeurt er niks meer en blijft het streepje maar knipperen..
Ik kan verder nergens meer bij, behalve dan de bios.. en ik kan de Windows installatie opnieuw starten (ik heb al 1x geprobeerd de installatie opnieuw te doen, maar zonder resultaat).
Wat kan ik doen om dit probleem te verhelpen en gewoon XP te booten?
Alvast bedankt!
Ik ben bezig met het uitvoeren van een installatie van XP, naast mijn huidige Vista installatie.
Hierbij heb ik deze handleiding gevolgd.
Nu blijf ik alleen na deze stap vastzitten:
# Loop nu de windows installatie door tot u uiteindelijk na een half uur in Windows XP te recht komt
Windows setup gaat eerst alle bestanden kopiëren en vervolgens start de laptop opnieuw op, wat normaal is.. maar dan gebeurt er niks meer en blijft het streepje maar knipperen..
Ik kan verder nergens meer bij, behalve dan de bios.. en ik kan de Windows installatie opnieuw starten (ik heb al 1x geprobeerd de installatie opnieuw te doen, maar zonder resultaat).
Wat kan ik doen om dit probleem te verhelpen en gewoon XP te booten?
Alvast bedankt!