XP niets meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

jgpeters

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Ik heb op mijn computer XP en Vista staan. Boottabel staan. Vista werkt goed, maar XP doet niets meer. Gisteravond ging het fout, daarna is XP de schijf gaan repareren, maar nu heb ik wel weer XP bereaublad, maar internet werkt niet. Als ik beveiligingen aanklik staat er ICS security service center inschakelen. Netwerk verbinding krijg ik niet meer. In system doet hij op de netwerk kaart niets. Ook niet met eigenschappen. Ook zag ik Ole werkt niet. Wat zou dat kunnen zijn. Ik heb een legale XP en Vista

Joop Peters

wat was er dan juist foutgelopen bij XP dat hij de schijf is gaan repareren?
Staan er geen uitroeptekens bij apparaatbeheer (of kruisjes) Het zou namelijk kunnen zijn dat je nu ineens een driver ontbreekt

Wat er fout is gegaan weet ik niet. Er staan ook geen kruisjes bij system beheer. IK kreeg gekke strepen op het beeldscherm en toen was het afgelopen. Weer opgestart toen ging XP windows repareren.

Je XP is dus niet helemaal opnieuw geinstalleerd?
Heb je dan al eens systeemherstel geprobeerd?
Drivers opnieuw geinstalleerd?

systeemherstel is misschien wel wat begrijpelijk nadat xp een herstel heeft uitgevoerd?
Hoe heb je dan je drivers proberen te installeren?
Heb je de laatste versie afgehaald?

Ik kan niets ophalen, internet werkt niet. Hij kan geen TP/IP adressen vinden

kan je dat dan nergens anders doen op een andere pc...
Ik moest dit ook opnieuw doen bij mij:confused:

Hoe ben je verbonden? draadloos? Via lan kabeltje?

Via Lan. Dat ga ik proberen. Bedankt vast voor je hulp.
Groet Joop

Bedankt allemaal voor jullie hulp. Het is heel raar. Ik heb een paar dagen niets gedaan met XP. Vandaag weer geprobeerd, en alles werkt weer zoals het hoort. Ik heb er geen verklaring voor. Het lijkt wel of alles was geblokkeerd en nu weer vrij gegeven, ik weet niet door wie.

Groetjes Joop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan