XP Norton Ghost 9.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jgpeters

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Een vraag, ik heb 3 mnd geleden een nieuwe computer gekocht, met daarbij Windos XP SP2 met windows Media Center. Een OEM versie. Nu wilde ik met Norton Ghost een backup maken van schijf C. Maar dit gaat niet. Ik krijg een foutmelding Backup van C niet voltooid.
Fout EBABOO1A : een onbekende uitzondering heeft zich voorgedaan
OxEBABOO1A
De computer werkt goed, geen problemen. Wie kan mij helpen om toch een backup van schijf C te maken.

Vr.gr. Joop

Maar dan kan je alleen van je bestanden een backup maken. Maar met Ghost, kan je van de hele schijf inclusief Windows een backup maken. Ik zou niet weten of dat ook met de backup van Windows kan maken en hoe je dat moet doen.

Joop

ik neem aan dat je ghost 9 eerst hebt geinstalleerd

Ja die staat erop. Ik start dus Ghost op, dan krijg je nexten next tot dat je kan invullen welke drive je wilt. Dan geef ik C in ,en waar hij naar toe moet is een andere partitie waar ik een aparte map heb gemaakt b.v G. Dan gaat hij even kopieeren en dan krijg ik de fout.
Heeft het ook iets te maaken dat ik een orginele Windows XP oem versie heb.

Groet Joop

Ja ik doe hetzelfde als jij. Het zou goed moeten gaan zoals jij het doet. Kan die fout ook niet achterhalen wat het is. Zoek nog wel even verder mocht ik wat weten meld ik het wel.

Als het nu aan Windows XP ligt, zou ik dan, ik heb de OEM versie ervan, Windows XP laten herstellen. Kan dat gewoon,of zijn daar risico 's aan verbonden.

groet Joop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan