xp of vista

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja oke dat is wel zo maar je krijg weer dat gezeik met al die drivers en je zou denken een hoger nummer is beter maar je heb ook low budget kaarten en natuurlijk grote kans dat de 8600 gt er zo eentje is,,,,

kan toch niet?
allebei de kaarten sli

dienen dan van dezelfde chipset te zijn

iki zou voor de 8600 kiezen.kun je gebruik maken van dx10

op zich goed kaartje hoor die 8600gt(geen low budget(lowend))

kan toch niet?
allebei de kaarten sli

dienen dan van dezelfde chipset te zijn

iki zou voor de 8600 kiezen.kun je gebruik maken van dx10

op zich goed kaartje hoor die 8600gt(geen low budget(lowend))

wel, ik weet dat niet hoor of het kan met 2 verschillende kaarjes :P

ben nog niet zo mee in die wereld van de hardware maar doe men best :D
het was dus maar gewoon een voorstel van die "sli"

jaja ik val je ook niet aan ofzo.

vind ik je te tof voor:thumb:

maar sli dient dezeldfe chips te hebben.
maar dat was hier toch niet van toepassing aangezien die maar 1 slot had

jaja ik val je ook niet aan ofzo.

vind ik je te tof voor:thumb:

maar sli dient dezeldfe chips te hebben.
maar dat was hier toch niet van toepassing aangezien die maar 1 slot had

ik had ook niet de neiging dat ik werd aangevallen :P

maar over het kaartje...
ik zou toch ook voor de geforce gaan...
ik heb het niet zo voor asus :P

ik had ook niet de neiging dat ik werd aangevallen :P

maar over het kaartje...
ik zou toch ook voor de geforce gaan...
ik heb het niet zo voor asus :P

asus maakt bonson plankjes

(ps:jelpot: al is van linux yoper gehoord? ik ga die is proberen)

Ok asus maakt mss( misschien, zo schrijf ik dat dan toch :P) goede moederborden, maar ik ik ga toch geen grafische kaart komen van asus...

ik zou altijd eerst gaan voor een geforce :D

(en sponzenbroekske: wat is die linux yoper? )

ik heb tijdje een asus gehad

no problems mee.

maar ja das een discussie die lijkt op" amstel of heineken"

Yoper linux, ben ik laatst mee gekomen ^^, is een Unix gebaseerd besturingssysteem, stabieler, beter, sneller dan windows. Jammergenoeg zijn alle games gemaakt voor windows maar er zijn wel emulator programma's WineX die games kunnen draaien voor windows op dat besturingssysteem.

En om terug te komen op Vista *braak* hij mag misschien veiliger zijn, maar ik draai mijn pc al 3 maanden zonder anti spyware of anti virus software op xp met firewall e.d meuk uit, en heb nergens last van. Daarnaast vreet Vista (dankzij de geweldige beveiliging) behoorlijk veel resources op.

Yoper linux, ben ik laatst mee gekomen ^^, is een Unix gebaseerd besturingssysteem, stabieler, beter, sneller dan windows. Jammergenoeg zijn alle games gemaakt voor windows maar er zijn wel emulator programma's WineX die games kunnen draaien voor windows op dat besturingssysteem.

En om terug te komen op Vista *braak* hij mag misschien veiliger zijn, maar ik draai mijn pc al 3 maanden zonder anti spyware of anti virus software op xp met firewall e.d meuk uit, en heb nergens last van. Daarnaast vreet Vista (dankzij de geweldige beveiliging) behoorlijk veel resources op.

jaja allemaal goed zonder antivirus doe maar is een scannetje en je zal zien wat voor spyware en dergelijk erop zit enkel linux kan veilig draaien zonder anti-virus

en amstel of heineken: sorry jelpot en ik zijn belgen wij weten wat bier is en amstel en zeker heineken zijn geen bier :p

ik begrijp dan nog altijd niet wat er zo meer speciaal is aan die yoper linux dan ubuntu want ubuntu is ook al veel sneller dan windows hoor :P

en amstel of heineken: sorry jelpot en ik zijn belgen wij weten wat bier is en amstel en zeker heineken zijn geen bier :p

ja inderdaad, volledig mee eens :P

wij zeggen, ik dan toch zeker over heineken dat het pisbier is :D

maar ja, genoeg offtopic ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan