XP Onstabiel!

Status
Niet open voor verdere reacties.

bryanwilms

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2007
Hallo iedereen

ik heb sinds eergisteren een nieuwe computer, maar helaas gaat deze raar met xp om.
Soms start hij wel soms niet, soms blijft hij haken bij het bootscreentje,soms bij het welkomscherm.
ook is het mij meerdere malen voorgekomen dat mijn muis in een keer niet meer beweegt(kan bewegen).
ook starten sommige programma's niet meer

Wat nu????

eergister en nieuwe pc :P

dus ik ga ervanuit dat je een vrij recente pc hebt gekocht :)(gekregen?)

heb je wel alle drivers goed geinstalleerd?

Lijkt mij dat TS helemaal geen drivers heeft geïnstalleerd.

ik heb de cd van msi er in gestopt alles geïnstalleerd ook van nvidia de drivers gedownload:confused:
ik heb zelfs bij apparaatbeheer gekeken of er nog vraagtekentjes stonden en die zijn er niet

wat nu???

als het nu nog niet verbeterd is zou ik een gaan kijken naar een andere cd van xp :)

een volledige herinstall dus!

en dan drivers in deze volgorde

moederbord/chipset
ethernet
de rest

:)

dan kan er weinig fout gaan :thumb:

ik heb intussen een schone nieuwe installatie nu ga ik als eerste die divers in goede volgorde zoals je zei installeren. eens zien wat dat wordt!!! Jullie horen nog!

Ik heb hem ondertussen aan de praat en hij blijft stabiel als windows eenmaal gestart is. nu blijf hij met het beeld haken bij het bootscreen maar het geluid gaat wel gewoon verder wat betekend dit???

Zet het BIOS eens op "default settings" o.i.d.Wat bedoel je precies met "een nieuwe pc"?
Een oude nieuwe of een nieuw uit de winkel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan