XP op hol geslagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stanley19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Hi,

Ik zal gelijk een lijstje maken met wat het niet meer doet

de zoekfunctie in xp werkt niet meer:
krijg rechts waar ik voorheen zoek op alle bestanden of mappen alleen een grijs kader te zien

IE 6.0 + SP1 dat werkt ook niet meer java-sites werken niet meer zie vorige bericht
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=119255
daar komt ook nog es bij dat ik als ik in IE op help klik en vervolgens op 'info' de versie codeersterkte en produkt nummers niet meer te zien krijg.

Heb geprobeerd om op virussen te scannen dus ik ga naar www.housecall.nl wat blijkt nou dat ik dat venster met hardeschijven (om aan te vinken) niet in beeld krijg.

Vanuit xp naar windowsupdate gaan gaat ook niet meer (http://windowsupdate.microsoft.com/) ik krijg alleen maar een blanco site

En dan als laatste probeerde ik via %SystemRoot%\System32\restore\rstrui.exe in uitvoeren systeemherstel te doen maar het venster krijg ik niet te zien pas na 2 keer verschijnt er iets maar dat blijft blank en hangen.....

ben een beetje radeloos nu

wiehelptmij.nl

grtz Stan

P.S. dit is geen crosspost

ok nouja ik wilde dus norton herinstalleren maar kom niet verder dan dit

klik telkens op next maar weinig kans dat ie doorgaat

is er nog een andere onlinevirusscanner die geen javascript gebruikt

geen housecall
geen norton
geen mcafee

hier dus

Bijlagen

• javas.jpg
    javas.jpg
    22,2 KB · Weergaven: 42
ja dit is zeer waarschijnlijk een virus, moet je bestandsnaam even zine te achterhalen, en dan een norton patch ervan dloaden en dan kan je norton waarschijnlijk wle weer installeren.

HET is geen virus

had wel een Joke_beer.A. op mn harde schijf
maar voor de rest niets

(het is me gelukt om met housecall te scannen.

maar geen virus ! wat dan wel? :I

Nouja in de tussentijd

ben ik zelf wat aan het ****** geweest
en heb ik netscape 7.0 geinstalleerd ook met java sun en dergelijke dingen en hier doen alle sites het wel! geen enkel probleem op een paar dingen na

zoekfunctie in xp (zoek alle bestanden/mappen) werkt niet

Ik kan internet explorer 6.0 sp1 niet meer herinstalleren want dan krijg ik de melding dat een vorige installatie niet voltooid is...voorlopig gebruik ik dan maar Netscape 7.0

maar er is nog 1 probleem bij netscape krijg ik telkens deze melding hoe vermijd ik deze

Bijlagen

• netschaap 7.jpg
    netschaap 7.jpg
    9,2 KB · Weergaven: 19
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan