XP op ME-machine

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Berichten
1.019
Hallo,

Ik wil op een ME-machine (P3, 128 MB geheugen, 20 GB HD) Windows XP zetten. Nu had ik 2 vragen. Is dit uberhaupt mogelijk op deze pc?
Heeft er iemand een stappenplan voor mij m.b.t. het formatteren van de pc en XP (volledig) installeren? Ik heb iets gehoord over diskettes die je aan moet maken en dat je bij Format:C iets van /S moet intypen om de systeem bestanden terug te zetten?
Help!!! Ik snap er niet echt iets van!

Alvast bedankt!
 
Geplaatst door Jessy27
Hallo,

Ik wil op een ME-machine (P3, 128 MB geheugen, 20 GB HD) Windows XP zetten. Nu had ik 2 vragen. Is dit uberhaupt mogelijk op deze pc?

Dit is mogelijk, ik heb het zelf ook, maar door iemand anders laten installen,dus voor de rest kan ik je niet helpen :(
 
Bedankt, maar.........

Bedankt voor de snelle reacite maar ik was eigenlijk op zoek naar een nederlandse handleiding......... iemand?
 
gewoon starten van xp-cd, formtteren en installeren ... das alles.
 
Welke P3? Er zijn er nogal wat. Je zult wel merken dat e.e.a. niet echt snel zal gaan, 128MB geheugen is niet echt veel voor XP.
 
Voor deze Windows versie gelden de volgende systeemvereisten:
Pc met een 300 MHz-processor of hoger; 233 MHz minimaal benodigd (enkel- of tweevoudig processorsysteem); Intel Pentium/Celeron-familie, AMD K6/Athlon/Duron-familie of compatibele processor aanbevolen
128 MB RAM-geheugen of hoger aanbevolen (64 MB minimaal ondersteund, mogelijk beperkte prestaties en minder functies)
1,5 GB vrije schijfruimte
Super VGA-monitor en -beeldschermadapter met een resolutie van 800 x 600 of hoger
Cd-rom-station of DVD-station
Toetsenbord en Microsoft Mouse of compatibel aanwijsapparaat

Bron: http://www.j-p-it.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan