XP op Medion MD 96350

Status
Niet open voor verdere reacties.

K@RTJE

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2003
Hallo

Ik ben van plan om op mijn Medion MD 96350 laptop waar Vista Home premium op staat Windows XP te installeren.

Ik heb Vista verwijderd met Kildisk maar als ik XP installeer dan krijgt de Harde Schijf de letter D toegewezen, station C is een verwisselbare schijf ( aansluiting voor Cardreader, is niet aangesloten )

Ik heb al ff in de BIOS gekeken of ik de verwisselbare schijf kan uitschakelen maar heb niks kunnen vinden.

Weet iemand hoe ik kan voorkomen dat bij een nieuwe installatie van XP de verwisselbare schijf weer als C schijf wordt ingesteld.

Ik heb een Windows XP Professional met SP3, ik heb geen problemen met drivers oid, de meesten worden geinstalleerd.

deze computer--> (rechtermuisknop) beheren--> schijfbeheer, hier kan je de letters vervangen, maak van de c even f ofzoiets en dan van d maak je c en van f maak je d

windows xp kan inderdaad letter vervangen maar helaas niet van de schijf waar xp is op geinstaleerd. dus je zal iets anders moeten verzinnen om dat te veranderen.

Reactie

Hey

Probleem opgelost !!

XP verwijderd ( met Kildisk ) toen opnieuw geinstalleerd en volledige geformaterrd in XP , niet de snelle.

Mijn harde schijf werd als een nieuw Volume C geformateerd. Installeren en klaar is ................. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan