xp op pentium II code 5

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcellin

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2006
Hallo,

Ik probeer windows XP op een oude pentium II te installeren maar
de pc geeft aan: cannot boot from cd - code5
Weet iemand wat dit betekend en hoe ik toch xp erop krijg??:o :o

Dank voor enige reaktie, groetjes.

Xp vraagt wel minimaal 256 mb ram geheugen .
Ik had een p-2 met 516 mb waar xp goed op draaide , maar of dat nog zou werken , met service pack 2 en alle nodige updates vraag ik mij af .

ik had xp draaien op p2 @ 450 met 256 ram ... snel wassie niet, maar het werkte redelijk vlot.

ik heb nog steeds een AMD Athlon 550mhz met 384mb ram en Service pack 2. maar ik ga binnenkort toch over op een Core 2 Duo maar het is geen werken met alle nieuwe updates en programma's.:evil:

Ik heb als reserve pc een PII 400 mhz met maar 128mb ramgeheugen. draait redelijk vlot, gewoon je xp wat bewerken, alle onnodige rommel eruit en grafische gedoe uitzetten, en dan draait dat redelijk goed.

Ik heb als reserve pc een PII 400 mhz met maar 128mb ramgeheugen. draait redelijk vlot, gewoon je xp wat bewerken, alle onnodige rommel eruit en grafische gedoe uitzetten, en dan draait dat redelijk goed.

precies :D

updates uitzetten bij een p2 is ook raadzaam.. vertraagd ie alleen maar meer van een lichte virusscanner en een lichte firewall ( wat dus niet, of niet al teveel werkgeheugen en processorverbruik slurpt ). Tenzij je niet het internet opgaat natuurlijk, dan hoef je dit niet te installeren.

Xp vraagt wel minimaal 256 mb ram geheugen .
Ik had een p-2 met 516 mb waar xp goed op draaide , maar of dat nog zou werken , met service pack 2 en alle nodige updates vraag ik mij af .

Uhm window XP is 128 MB ,, zelfs met 64 MB doet die het nog alleen wel heel traag:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan