xp opnieuw install

Status
Niet open voor verdere reacties.

ernofisko

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2004
Berichten
21
hey, kzou graag mijn pecee volledig opkuisen, dus harde schijf formateren eerst. wat moet ik juist doen, want ik ben bnag da ik iets verkeerd ga doen. eerst bepaalde bestanden op schijf zette en hoe doe ik dit het beste?

ziek baaske
 
De bestanden die je wilt houden op cd o.i.d. zetten.

Je Cd-Rom als eerste boot-device zetten in je BIOS.

XP cd erin, opnieuw opstarten, op een toets drukken als daar om gevraagt wordt, partities verwijderen, nieuwe aanmaken, installatie beginnen en dan wachten :thumb:

(kijk wel eerst of je de drivers van de evt. netwerkkaart nog hebt, zodra je internet hebt na de installatie kan je de rest gewoon downloaden.)

:thumb:
 
nog een kleine bemerking: de pc wordt tijdens de installatie opnieuw opgestart en dan moet je niet klikken op een toets als die vraag er is want dan begint alles van voor af aan opnieuw.
Blijf dus van de toetsen af als die opstart!!!
 
dus als ik via windows backup maak met alle mappen die ik wil bewaren, en als da gedaan is. kan ik dan gewoon na dat ik win opnieuw heb geinstalleerd, die backup terugzetten zonder er iets verloren is gegaan he? want daar ben ik beetje wantrouwig op. en een backup , kan ik da ook op cd'ke doen?
 
maak alleen een backup van je bestanden want ge gaat toch je pc opnieuw installeren.
zet die paar op een cd.
 
seg als ik backup wil maken op mijn f drive = cdrom. zegt em dat ik verkeerd bestandsnaam heb. da bestandnaam is. backup.bkf
maar da word gewijgerd. welk moet ik nemen?
 
In de bijlage een uitleg van backup van mails en adresboek van outlook express.
 
Laatst bewerkt:
ik weet nie wat ik verkeerd doe.:(
ik gebruik de wizard backup en ik kom op bepaald moment op blad waar ik moet opslaan en bestandtype intypen.

dus ik schrijf naar mijn F locatie en ik typ bij naam. backupp.bkf en ik klik dan op volgende en men zegt dat die naam nie klopt... en ik zoek me suf hoe en wat ik verkeerd doe, maar ik weet nie hoe of wat:( :(
 
oef tis allemaal gelukt, thx


thx voor het geduld dat julie al gehad hebben met mij
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan