XP opnieuw installeren bij dual boot met Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yoshi

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Berichten
171
Hi,

Ik heb een Dual-boot XP-Pro en Vista Business. Eerder geïnstalleerd volgens de regeltjes van de kunst : Eerst XP, daarna Vista op een aparte partitie. Geen probleem, Vista herkent z'n oudere broertje, en maakt een mooie dual-boot.

Laat het nu de XP-versie zijn waar ik wat problemen mee heb die maar niet slim komen, en ik eens opnieuw zou willen installeren. Ik heb dus schrik, dat ik niet meer ga kunnen opstarten in Vista, als ik gewoon de XP-CD erin doe, en m'n eerste partitie ga formateren. Er staat daar immers een paar file-tjes van die dual-boot configuratie.

Kan iemand mij doorverwijzen naar een goede handleiding (mag eventueel ook in Engels) ergens op het WWW, alvorens ik eraan begin ?
 
Her-activeren

Worst-case scenario is natuurlijk dat indien ik de dual-boot niet opnieuw aan de praat krijg, ik ook Vista opnieuw moet installeren. Maar hoe zit dat dan met het her-activeren van een exemplaar. Ik heb al geruchten gehoord dat dit ook niet meer zo evident zou zijn ...

Al bij al, ik ga de zaak nog even voor mij uit schuiven tot het eerstvolgende lange week-end. Ik mag er niet aan denken dat ik het de komende werkweek zonder Vista zou moeten stellen ...
 
Hoi !

Er zijn ergere dingen........lijkt me !


Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan