xp opnieuw installeren,maar hoe?.

Status
Niet open voor verdere reacties.
En als je na het starten van windows de xp cd start en dan kiest voor installatie, werkt het dan wel? Als het goed is start je computer dan opnieuw op en kan je tijdens de installatie kiezen voor het formatteren van c:
 
XP installeren.

Hallo,
Als je met een niet-originele WinXP-CD werkt is het mogelijk dat je PC niet van de CD wil opstarten. (Is mij ook overkomen).
Ik heb het opgelost met een Madboot-diskette.
Als je nog op internet kunt even googlen, het progje downloaden en op diskette zetten.
Dan in het BIOS je floppy-drive als 1st boot zetten, diskette erin.
Je krijgt dan een aantal mogelijkheden op je scherm, o.a. formatteren en WinXP installeren.
Bij mij werkt het dan verder zonder problemen.
Mocht je niet meer op internet kunnen wil ik je het Madboot-progje wel even mailen.
Hopelijk lukt het je nu !
Greetz,
Harry.
 
Ik wil niet ***lig doen hoor, maar XP is gewoon bootable ( opstartbaar) gekopieerd of niet!

Ik denk zelf dat hoppa, niet goed thuis is in deze materie ( niet flauw bedoeld hoor!)

Je kunt gewoon op een aantal manieren windows installeren, als jij precies doet wat sarvo je voor houd, kan het niet mislukken.
Ik heb wel eens iemand over een bios horen praten en terwijl ik hem vroeg waar zit het bios dan,zei hij, start en dan uh en uh.
als het met madboot lukt ( wat ik niet denk i.v.m bios) horen we het wel
:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan