XP opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dorrebr

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2002
Goedenavond,

Onlangs heeft een vriend van mij e.o.a. naar virus opgelopen. Hier had ik al een vraag over geplaatst :
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=195959

We hebben daarom besloten om de PC opnieuw te installeren en daar heb ik een vraag over....

Welnu....:
De bootvolgorde is aangepast en ik heb getracht de PC middels de cd op te starten.
Echter, op het moment dat het systeem vraagt om op een toets te drukken om via CD te starten, start het systeem gewoon op.....Opstarten via CD gaat dus niet ..

Kan ook opstarten met een opstart diskette van 98, de C-schijf formateren en daarna weer booten van CD ????

Hoi,

Vreemd dat ie niet meer van de cd boot... Maar je kunt het ook via de windows 98 cd doen... of zou het kunnen dat er geen boot optie voor windows 98 was voor vanaf de cd.

Maar als het goed is heb je een goede opstart diskette waarmee je kunt selecteren hoe je wilt opstarten met onder steuning van cdrom of niet...

Groetjes, Anne

opgelost...

ik was bijna vergeten deze vraag als 'opgelost' af te melden....

De gebruikte CD was een bij-geleverde cd tijdens aanschaf van de computer.
Waarschijnlijk is het alleen een cd welke gebruikt kan worden voor reparaties e.d...

In ieder geval lukte het opstarten, formateren en installeren met de orginele XP cd's.

dank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan