Xp opstart probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freak girl

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2005
Berichten
165
hey,
ik heb echt hulp nodig.
mijn pc deed een beetje raar hij liep vast dus ik had hem geresset. maar nu komt het... hij start niet meer op.:(
als ik hem opstart doet hij alles normaal maar dan kom ik bij het aanmelden en dat verschijn er alleen een xp teken maar balkje waar ik me wachtwoord moet invoeren. ik blijf dus hangen op een blauw scherm. ik kan niets doen met me toestenbord hij reageerd helemaal nergens op. mijn muis kan ik wel gewoon bewegen. en me toestenbord deed het goed dus daar kan het niet aan liggen.
wie kan me helpen. ik heb geen opstart diskette:confused: .
kan iemand me helpen. misschien moet ik iets van binnen schoonmaken.
 
Heb je al geprobeerd om hem in 'veilige modus' op te starten?? Dit doe je met F5 of F8 tijdens het opstarten......peeps corrigeer mij als ik het fout heb.

Start hem dan ff volledig op en start hem opnieuw op volgens de 'normale' methode van Windows...

Succes
 
Welkom bij Helpmij

Druk tijdens Opstarten eens regelmatig de F8 toets in zodat je in Keuze menu komt
En neem daar eens Laatst goed werken de of Veiligemodes
 
opstarten

dat helpt niet. als ik hem op de veilige modus opstart dan blijft hij alsnog hangen bij het aanmelden. ik krijg maar niet het balkje te zien waar ik me wachtwoord kan typen. wel bedankt voor de moeite. maar heb je nog meer tips alles is welkom.
 
Met Cd opstarten Cdrom als eerste boot in Bios zetten en dan Repaer
 
geen cd

dat is het probleem nou juist, ik heb geen opstart cd.
ik wel opstart cd's van xp home, en ik heb xp proffesional. en die opstart cd's van xp home zijn gemaakt op een andere computer (dat zijn die 6 cd'tjes)
maar hebben jullie nog nog andere tips:rolleyes:
bedankt in ieder geval
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan