XP pc slaat uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu even wat anders,Ik heb nu de pc om te proberen hem in orde te maken.Mij werd ook vertelt dat er een nieuwe voeding is in gezet.Het moederbord:GA-81915 p-mf ik weet niet wat voor voeding er orginale bij hoort????.De voeding die er nu in zit is een lpk2-23 400w.Dit blijkt zeker voldoende te zijn.
Ik heb nu zelf xp willen instaleren maar dan stuit ik ook op het probleem.Ik fomateer de schijf en hij gaat widows er op zetten en slaat uit.:evil:

Laatst bewerkt:
ondertussen alles geprobeert andere hardeschijf slaat nog steeds uit.Meer geheugen slaat nog steeds uit.Ik denk dat het dan toch ietd te maken heeft met de koeling voor de procesor.Maar dat kan ik niet teseten zolang er geen xp op staat.Dit heb ik gevonden tijdens Google.

ondertussen alles geprobeert andere hardeschijf slaat nog steeds uit.Meer geheugen slaat nog steeds uit.Ik denk dat het dan toch ietd te maken heeft met de koeling voor de procesor.Maar dat kan ik niet teseten zolang er geen xp op staat.Dit heb ik gevonden tijdens Google.

Kijk in je BIOS eens bij PC Health. Daar kan je de temperaturen van je processor etc. bekijken.

De tempratuur in bios loopt tussen de 75/80 graden en als je xp gaat instaleren dan gaat de vin aardig op toeren en daar kan ik de tempratuur niet zien.Zelf het iedee dat hij toch te warm wordt??

dat is allemaal gedaan allestof is weg de coolribben zijn schoon vetilatoren schoon cpu schoon helle moederbord schoon enz.:thumb:

Is dat niet zo'n Pacard Bell XP ofzoiets.

Op mijn hp staat zo'n XP op maar dan met die hp dinges erbij(met de recovery cd).
Toen had ik dat probleem ook.
Ik heb de verse XP er toen opgezet en toen kon ik gewoon gamen.

PS Slaat je pc helemaal uit of springt alleen de monitor op stand by.

Bij mij was het altijd de stand by

Het is een packer bell Maar ik kan nu xp niet istaleren omdat hij uitgaat tijdens instaleren van xp
Maar bij mij ligt het aan de koeling voor de processor,dus ik ga even info vragen bij pc winkel!!!!!

Laatst bewerkt:
ALLES IS OP GELOST HET LAG AAN DE KOELING VAN DE PROCESSOR.hEB EEN NIEUWE GEKOCHT ZALMAN CNPS7500-CU LED.
ALLES WERKT PERFECT

THANKS VOOR ALLE REACTIES:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan