Xp per account internet in/uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Delta Hawk

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2007
Hallo iedereen,

Ik heb meerdere account op mijn computer. Ik wil op 1 van mijn account ervoor zorgen dat ik geen toegang heb tot internet. Kan ik misschien per account mijn netwerkkaart uitschakelen of een service ofzo uitschakelen? Want op de andere account wil ik dus wel internet erop houden.

Alvast bedankt

Delta Hawk

je kunt wel partieties maken op je harde schijf en dan instellen op een partitie dat er geen internet op kan.

ps dit hebben veel mensen op dat ze dan geen virussen krijgen

Kan je niet, als je (vermoed ik) betreffende zoon/dochter op de computer gaat.
Even heel simpel het stekkertje Kabeltje uit de modem trekken, en na gebruik weer nodig gewoon aandoen?:evil:

succes:p

dat zou kunnen.

ik weet geen andere oplossing.

mischien op hun acc ie7 verwijderen

Ja was een optie geweest alleen me kast/ router staat nogal op een lastige plek waar ik er niet zo ff snel bij kom. Maar ik heb misschien een programmaatje die dat moet kunnen, misschien hebben jullie er een keer van gehoord.
SteadyState
Ik ga het even uittesten.
Alvast bedankt voor de reacties

Delta Hawk

op hun acc ie7 verwijderen is een betere optie

oke is goed ga ik dat eerst proberen, want ik ad net zelf ook al geprobeerd om op hun account de netwerkkaart uit te schakelen maar dat doet hij dan tevens voor alle accounts. en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Maar ik ga dit wel eens proberen.

O maar je kan ook gewoon heel simpel rechts onderin, rechtermuisknop op internet verbinding uitschakelen. En dan simpelweg later weer inschakelen. Ik weet niet of die andere slim genoeg zijn. Anders moet je het inderdaad even met een programma'tje doen.
Ik ken zelf zat programma's die je kind of anders, een limiet aan tijd geven, en beperkingen van welke programma's ze mogen doen.;)

Zoals je zelf al zijn kun je steadystate gebruiken, maar bij mij was het zo dat je dan het windows klassiek thema heb, en het standaard blauwe achtergrond. En soms kan je dingen niet meer, maar als je zoon of dochter niet spellen speelt of andere dingen is het niet heel erg. Ligt dus ook aan de leeftijd...

Ik vind het best leuk dat sommige mensen denken dat ik kinderen heb, ik snap het wel want waarom zou je anders meerdere accounts maken. Maar helaas ik ben 17 en ik heb 3 computers, en ik hou altijd ervan om een beetje te prutsen enzo want het is toch geen belangrijke computer voor mij. En een vriend van me had het er een keer over en het leek me zelf wel eens leuk om het gewoon uit te proberen, dus vandaar.

ahh oke, dan moet je bij de partities wezen;) Daarover kan ik je niet meer vertellen helaas:confused: Of dat programma dat je noemde!

Ik heb dus alsnog even het progamma geprobeerd en daarmee is het gelukt. Nogmaals bedankt voor jullie reacties allemaal en tot de volgende vraag. Ik vind het top dat er zo snel gereageerd werd.

Delta Hawk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan