xp pro met sp1 ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

de jean

Meubilair
Lid geworden
29 dec 2001
Berichten
5.477
hoi,

stel, ik zeg stel, dat ik nu een xp pro zou aankopen, staat daar de sp 1 al in verwerkt ?
Of moet ik al dat geleuter nog doormaken ?
 
Volgens mij zit SP1 er niet standaard ingebakken en moet je hem apart downloaden en installeren.
 
Geplaatst door BrEeZeR
Volgens mij zit SP1 er niet standaard ingebakken en moet je hem apart downloaden en installeren.

wordt er bij ms dan niet gewerkt ?
als je een product zo lek als een zeef op de markt brengt veronderstel ik toch dat je een aanpassing doet ipv de klanten met alle miserie op te zadelen.
Verbaast me niks dat er zovelen een goedkope omweg zoeken, wie betaalt enkele 100den euros voor een slecht product ? Ik niet dus.........
 
Geplaatst door m@rio
Wat wil je nu met je vraag bereiken?

ik wilde gewoon weten of op mijn nieuwe pc met xp prof geleverd, ik al die updates opnieuw moet doorlopen.......
en ten 2de vind ik dat sinds de release van xp ms zich niet voldoende heeft beziggehouden met aanpassen van de eerste versie, ik dacht dat ik dat toch ook wel ff mocht ventileren, ms software kost al extreem veel, zie maar welke kortingen ze in belgie aan leraren geven, voor office xp ongeveer 150 euro minder dan voor de privé, en verkopen met verlies mag niet. Dan weet je het wel, als ik mijn mening na vraagstelling hier niet mag uiten hoor ik het graag.
 
Tuurlijk mag je je mening uiten.

Maar ik vond het al vreemd dat je begon met "stel, ik zeg stel"

Wil je echt zekerheid hebben neem contact op met de leverancier
 
mario,

kan jij ook wat anders dan alleen maar vervelen !!
waar je ook leest zie je jou er tussen staan
met allemaal van die sullige opmerkingen.
 
Geplaatst door rimpeldepimpel
mario,

kan jij ook wat anders dan alleen maar vervelen !!
waar je ook leest zie je jou er tussen staan
met allemaal van die sullige opmerkingen.

Bedankt voor je uiterst eerlijke mening. Mocht je problemen met mij hebben heb ik het liefst dat je dit prive oplost en mij niet openbaar gaat aanvallen

edit: zie dat dit je eerste post is en heb het vermoeden dat jij ff snel een account hebt aangemaakt om mij dit te vertellen en je dit niet onder je eigen account durft te doen
 
Laatst bewerkt:
rimpeldepimpel> wel beleeft blijven

de jean> het zou wel heel verwarrend worden als er steeds nieuwe windowsversies zouden uitkomen met geïntegreerde service packs. Downloaden is toch niet zo veel werk? En je hoeft niet bij te betalen ;)
 
Dan hier maar even een "openbare" verdediging.
Mario heeft volkomen gelijk en houdt zich aan de regels zoals die op het forum zijn afgesproken.

Hulde

Sigma
 
nee ik heb niet effe snel een account aangemaakt.
Ik lees gewoon graag op deze site.
En daar zie ik jou altijd wel ergens tussen staan !!

En ik bedoelde er mee dat je niet altijd en overal
zout op moet leggen.

Mvg,
Rimpie

Ps, waarom prive en niet in het openbaar
toch enigzins aangesproken !!
 
Dat jij een probleem met mij hebt is lekker jou probleem en ik ga me echt niet veranderen voor jou.

Dus leer er mee leven en laat mij lekker mijn gang gaan. Mocht ik ergens over de schreef gaan wordt ik heus wel door mijn medemods daarover aangesproken (prive)
 
kijk dit is wat ik bedoel (lekker jou probleem)

Klinkt zo kinderachtig probeer eens volwassen
over te komen.

Hier laat ik het bij Mario en wens je veel geluk.

Het was niet mijn bedoeling om mensen
in de maling te nemen alleen om iets duidelijk te maken.

Grt,
rimpel
 
Ben blij dat je het erbij laat, kan ik weer rustig verder gaan.

En hierbij gaat het topic dan ook op slot aangezien er niks meer nuttigs uit komt.

@ de jean, mocht je nog eventuele vragen kun je gerust een nieuw topic openen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan