xp pro op packard bell

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcelhorjus

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2004
Berichten
184
ben bezig om een packard bell pentium 4 systeem opnieuw te instaleren, krijg alleen iedere keer het idee dat het fout gaat, veel foutmeldingen na instalatie van programa''s en niet goed willen afsluiten etc.
nou denk ik zelf dat dit door packard bell komt, zoals ik al vaak gehoord heb is dit een vervelend systeem om zelf opnieuw te instaleren vanwege allerlei compabiliteits problemen.

mijn vragen zijn dus , wat kan ik hier aan doen, met de bios ofzo, om alles wat maar packard bell is er af te krijgen, wie kan mij helpen want ik zit met mijn handen in het haar.
 
Hebje die harde schijf al eens geformatteerd?
Zo neen, doe dit maar eens eerst.
 
heb alle partitie's verwijdert en daarna opnieuw aangemaakt en met instalatie uiteraard eerst langzaam geformateerd tot ntfs schijf en dan windows er op gezet.
 
roep eens wat dan de foutmeldingen onder andere zijn; zijn het windows meldingen over drivers van die pc of anders?
 
Ik heb al veel packards bells geïnstalleerd maar in feite niet echt problemen gehad.
De vraag is wel of je een cd van je moederbord hebt die je nog moet installeren voor je drivers.
Hoe heb je die partities aangemaakt?
 
gewoon door middel van partities verwijderen via setup en daarna weer aanmaken via setup. dan met instaleren van windows instalatie partitie formateren. zo werk ik met al mijn pc's die ik instaleer....
werkt altijd perfect.
 
heb je die als ntfs staan of fat??
zet ze op ntfs.
 
natuurlijk heb ik ze wel op ntfs gezet.
dit draait het best op xp
zijn er misschien bepaalde programma's die niet lekker samenweken met packard bell zoals windvd b.v.
als alleen windows erop staat gaat alles goed, zodra ik er programma;s bij ga zetten, dan gaat het mis, wil hij alleen nog maar bewerkingen afsluiten, zelfs iexplorer en explorer, kan dan dus ook niks meer met de pc.
 
zijn al je drivers geïstalleerd?
 
ga daar eerst eens naar kijken, dacht dat alles plug & play was maar misschien vergis ik me......
laat het weten hoe het gegaan is.
in ieder geval bedankt voor je hulp. je steekt er altijd wel weer wat van op.
mvg marcel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan