XP probleem bij het installeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter mr C
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mr C

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2002
Ik probeer XP pro-NL op mijn PC te installeren, maar krijg een foutmelding en wel het volgende:
Ik geef aan op welke partitie xp wil installeren vervolgens wordt de partitie geformatteerd en de PC opnieuw gestart en dan gaat het fout! ik krijg deze foutmelding---> fout:
SXS.DLL: Syntaxisfout in het manifest- of beleidsbestand F:\I386\asms\6000\MSFT\VCRTLINT.MAN in regel 0.

FOUT:
Installation Failed: F:\I386\asms. ERROR Message: ER is een ongeldige teken in de tekst gevonden

installatie blijft hier hangen...
Tips zijn zeer welkom.....

Ik ben erachter gekomen dat de volgende DLL files corrupt zijn: MFC42NLD.DLL & GDIPLUS.DLL.
Deze 2 files zitten op XP CD NL versie.
Mocht iemand deze files hebben, dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt.

Ik heb ze gecopieerd naar mijn bureaublad. De vraag is hoe krij ik ze bij jou?
Knippen en plakken gaat niet. Bij bladeren zal ik er 1 opsturen. Je krijgt dadelijk de andere. 2 Tegelijk gaat niet.

Heb het geprobeerd, maar kan geen DLL bestanden doorsturen. Ik kijk even of je gemaild kan worden en stuur anders een mailtje naar mij. Zal bij het forum wel bekend zijn.

Had al een mailtje gestuurd, maar van de postmaster terug gekregen. Ik had er een leuk briefpapiertje van gemaakt met muziek erbij, maar denk dat het te groot is geweest. Ik probeer het blanco.
Groetjes Hannie.

Is je mailadres wel goed. Of is je Postbox vol. Ik krijg het telkens terug. Ook de gewone zonder poespas. Zie printscreentje.
Wat ik wegstuur zijn echt zipfiles, maar terug lijkt het er niet op.
Groetjes Hannie.

Bijlagen

• screenshot8.jpg
    screenshot8.jpg
    35 KB · Weergaven: 25
Hoi Hannie,
Ik denk dat die 2 files net te groot zijn voor Hotmail.
Zou je A.U.B. die files nog 1 keer sturen, maar nu naar
karim77@chello.nl
Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan