xp probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

prem

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Berichten
69
OP het systeem van mijn vader hebben we het volgende probleem.

tijdens het lezen van een cd rom met een gebruiksaanwijzing liep de pc vast daarna is hij met control alt delete weer opgestart.

tijdens het opnieuw lezen van deze cd rom liep de pc weer vast, weer met control alt delete opgestart,

daarna kregen we de melding windows is niet juist afgesloten en krijg je het scherm opstarten in veilige modus etc daarna gebeurt het volgende het scherm wordt zwart en links boven in knippert een cursor.
en verder gebeurt er niets meer.

Het systeem is een medion p4 van de aldi hier bij zit een recovery cd rom waarmee je de kooptoestand kunt herstellen,zelfs dit werkt niet meer.

wie weet wat hier aan de hand is,is dit een software probleem of is er iets in de hardware kapot?

we zijn al een paar dagen aan het puzzelen maar komen er niet uit.
bedankt al vast
 
Denk een probleem met het moederbord , heb je nog garantie?
 
In een ver verleden heb ik een keertje mijn BIOS geflased, en toen had ik hetzelfde probleem.
Een oplossing heb ik nooit gevonden, mede omdat ik toen geen internet meer had.
Ik heb toen van ellende maar format c: gedaan.:confused:
 
Dit probleem heb ik eigenlijk dus ook met een pc die ik aan het maken ben voor iemand, pc start op en ziet de harde schijven niet meer dus weer handmatig instellen in de bios tot 10 keer toe, bios geflashed en nog een heleboel dingen geprobeerd maar niets werkt dat is zeer frustrerend uiteindelijk maar een ander moederbord erin gezet..
 
Ik heb een keer een 19 inh beeldscherm bij aldi gekocht en daarom bij aldi om een drivers op gevraag, wel gehad, maar het werkte voor nog meter..
maar als je de aanbieding, leest dan heb je wel een wereld pc gekocht, maar misschien loopt het in deutsland als een speer.

Je moet doen met de cd die er bij de computer geleverd wordt, endaar kun je alles meedoen wat je wil, wijk je wat af heb je problemen.
 
Laatst bewerkt:
als het een probleem is met het moederbord dan is het nog garantie.

maar hhet probleem is dat je met de meegeleverde cd rom geen steek verder komt.


we komen daar mee niet terug in de kooptoestand wat wel de bedoeling moet zijn.

dus zitten we zelf te denken aan inderdaad een hardware probleem.

peter
 
probleem is opgelost

de bios was nog wel bereikbaar met behulp van iemand konden we in de bios via load optimize default het een en ander repareren en de pc draait weer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan