XP product code werkt niet in virtual box

• Onderwerp starter Onderwerp starter LWM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

LWM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2008
Ik draai op mijn pc Windows XP en heb in de loop der jaren een paar keer een schone herinstallatie gedaan. Later XP probleemloos gecombineerd met Linux (dual boot). Na upgraden van XP naar W8 werkte W8 niet (boot niet) dus XP teruggezet maar die boot sindsdien ook niet meer. Dat is blijkbaar niet op te lossen (geen werkende adviezen via diverse forums). Omdat ik Windows nodig heb voor het updaten van mijn GPS heb ik mijn XP in virtual box op dezelfde pc geïnstalleerd, maar de licentiecode wordt niet geaccepteerd. Het gaat dus om dezelfde legale XP die ik eerder heb geherinstalleerd. De code is correct, want dat heb ik zojuist met Jelly Bean gecontroleerd. Hoe kan het dat de code nu niet meer wordt geaccepteerd. Wat gebeurt er als de registratietijd is verstreken?

Laatst bewerkt:
Als ik jouw was zou ik even met Microsoft bellen, vaak is dit dan zo opgelost.

Sorry, maar ik heb je reactie volledig gemist en ontdek hem nu pas.
Het eigenaardige is dat ik het na een paar weken nog eens probeerde en toen werkte de registratiecode ineens wel zoals het hoort. En intussen is de W7 van mijn dochter in de ogen van Microsoft ineens niet meer legitiem, terwijl toch alle updates gewoon blijven binnenkomen. Ach ja, het blijft modderen met Microsoft. Gelukkig draai ik voornamelijk op Linux en dan heb je dit gedoe niet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan