houthuizen
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 nov 2003
ik heb mijn harde schijf uit mijn desktop computer gehaald deze heeft gewerkt als 2de harde schijf waarop geen besturings systeem was geinstalleerd ik wil nu deze schijf gaan gebruiken als 1ste schijf alleen kom ik met installeren van xp prof de volgende keuze`s tegen waar uit ik moet kiezen op deze harde schijf staan veel data,beveiligings,emule bestanden die ik wil behouden hieronder staat een menu waar uit kan kiezen,graag advies>>
** windows xp setup
** waarschuwing> map windows bestaat al in deze map kan zich een windows-installatie bevinden,als u doorgaat wordt de bestaande windows installatie overschreven.
** alle bestanden,submappen,gebruikersaccount,toepassingen,beveiligings en bureublad,instellingen voor die windows installatie worden verwijderd,de map mijn documenten wordt mogelijk ook verwijderd.
OPTIES>
1.druk op L als u de map wilt gebruiken en de bestaande windows installatie wilt verwijderen.
2. druk op ESC als u een andere map wilt gebruiken.
3. druk op F3 als u de setup wilt afsluiten.
L= verwijderen ESC=andere map F=afsluiten.
******************************************************************welke keuze moet ik maken???**************************************************************************************
** windows xp setup
** waarschuwing> map windows bestaat al in deze map kan zich een windows-installatie bevinden,als u doorgaat wordt de bestaande windows installatie overschreven.
** alle bestanden,submappen,gebruikersaccount,toepassingen,beveiligings en bureublad,instellingen voor die windows installatie worden verwijderd,de map mijn documenten wordt mogelijk ook verwijderd.
OPTIES>
1.druk op L als u de map wilt gebruiken en de bestaande windows installatie wilt verwijderen.
2. druk op ESC als u een andere map wilt gebruiken.
3. druk op F3 als u de setup wilt afsluiten.
L= verwijderen ESC=andere map F=afsluiten.
******************************************************************welke keuze moet ik maken???**************************************************************************************