XP Prof service pack 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

vincent91

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2008
Berichten
22
hallo,

ik zoek voor school een iso voor service pack 1 de engelse versie. het is voor xp proffesional. ik heb overal gezocht maar kan het nergens vinden. ik hoop dat jullie er misschien nog 1 kunnen vinden of misschien hebben jullie er nog 1? ik zou het erg op prijs stellen als jullie hem dan hier willen posten.

Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groet,
Vincent
 
@Probleempjes: Er wordt alleen om SP1 Engels gevraagd voor XP, niet om XP zelf (Tenminste: Zo interpreteer ik de vraag).

@topic-starter: Ik kan die ook niet vinden. Wel SP3 Engels als .ISO, namelijk hier

Succes,

Tijs.
 
Dat is XP SP1a, express installatie.

XP SP1 is niet meer gesupporteerd door Microsoft.
Er zitten nog een aantal bugs in die met SP2 gecorrigeerd worden.
Alle updates van SP1 zitten ook in SP2.

Maar waarom niet gewoon naar de laatste versie gaan? (sp3)
 
omdat ik voor dat ik service pack 3 instaleer service pack 1 nodig heb (engelse versie).
het is voor een opdracht voor school en zonder service pack 1 kom ik niet verder met mijn opdrachten :(.
en het moet echt iso zijn. als iemand misschien service pack 1a voor mij als iso kan maken, bedankt ;)

Alvast bedankt voor de moeite ;)

Met vriendelijke groet,

Vincent
 
Laatst bewerkt:
Je kunt het iso-bestand downloaden vanaf
http://www.silkcom.nl/helpmij/wxpsp1a.iso
Als het niet werkt, dan hoor ik het wel.

Suc6

bedankt, maar helaas werkt hij niet. ik werk met virtual machine en als ik deze iso doe geeft hij op het eind aan dat hij gegevens moet hebben van het internet, maar met virtual machine heb je geen internet. heb je misschien ook een service pack 1 versie (engelse versie) zonder dat je op het eind op het internet moet zoeken.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Vincent
 
beste mensen,

het is niet meer nodig;) ik heb nu service pack 2 gedaan en nu doet tie het wel. eerst had ik het probleem dat service pack 2 het niet deed maar gelukkig nu wel. dus nu heb ik geen service pack 1 meer nodig. als jullie alsnog een goede iso service pack 1 hebben (de engelse) gevonden kunnen jullie het natuurlijk altijd nog in deze topic plaatsen, want misschien heb ik het later nog wel nodig.

Bedankt voor de moeite die jullie gedaan hebben.

Met vriendelijke groet,

Vincent
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan