XP professional over home

Status
Niet open voor verdere reacties.

peetz

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2004
Berichten
45
Ik wil binnenkort Windows XP professional installeren op mijn pc. Er staat nu Windows XP home op. Mijn vraag is of ik professional gewoon over mijn XP home kan installeren. Gaan mijn geinstalleerde programma's en bestanden gewoon mee of moet ik hiervan een back-up maken?

b.v.d.

Peter
 
Waarom wil je PRO over Home heen gooien?
Er zit weinig verschil tussen die twee, Pro heeft meer mogelijkheden om te beveiligen.

Als je toch moet installeren, zou ik voor een schone installatie kiezen.
Helaas moet je ook alle programma's opnieuw installeren dan.
 
nou ik kan namelijk kiezen uit home of professional. En heb een keer ergens gelezen dat xp 10% van je internet verbinding weg trekt en dat je dat bij professional uit kan zetten. Of het waar is weet ik niet maar bied professional niet meer kwa instellingen? En is het niet makelijker met netwerken? Want waarom is professional dan duurder dan de home edition?
 
Proffesional is meer voor de zakelijke markt.
Ik werk zelf ook met Professional, het klopt dat je meer kunt instellen qua netwerken/beveiliging en nog wel wat dingen.

Dat van die 10% merk je niet echt hoor.

Persoonlijk, als ik die keuze had, zou ik voor professional gaan
 
ok :) want ik ben een soort van netwerk beheerder thuis en voor veranderingen met het netwerk, werk ik met deze computer met home erop. Maar om even bij de vraag te blijven :) het is dus mogelijk om professional over home te zetten?
 
Ik zou Pro niet over Home zetten, maar met een schone lei beginnen.
Mocht je nu wat fouten in je systeem hebben, dan gaan deze gewoon mee.
Daarbij weet ik ook niet zeker of je Pro wel over Home kunt installeren(upgraden).:eek:
 
nou ja misschien haal ik home er gewoon helemaal van af en installeer ik professional er schoon op :) kan ik weer met een schone lij beginnen. Maar bedankt voor overige de informatie :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan