xp professional sp1 acepteert productcode niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet passen. Het is écht doodsimpel : noteer de letter/cijferreeks van de sticker en voer 'm in tijdens de installatie. Het kán niet fout gaan.

Als het desondans tóch fout gaat, dan kan dat maar aan een paar dingen liggen:

je ziet een 8 voor een 0 aan of een Q voor een O, of je gebruikt een verkeerde Windowsversie die NIET bij die key hoort, m.a.w. de kopiecd die je gebruikt bevat een andere Windowsversie dan die bij de op de kast zittende key hoort.

lol ik denk ook maar dat ik pas want ik weet het ook niet meer alle onderdelen zijn nieuw behalve mijn brander en floppy en ik heb deze windows al heel lang,en de code komt van de cd zelf dus ik denk dat ik hem te veel keer heb geinstaleerd en het was een retail windows ik heb hem los gekocht en al zou het geen orginele zijn de code op de cd zelf kan toch niet verkeerd zijn tenzij het de activatie code is.
maar ik ga maar op zoek naar een nieuwe windows.
in ieder geval hartelijk bedankt voor jullie moeite en tijd.

Retail kan je gebruiken zo vaak je wilt, mits dit niet op meerdere pc's tegelijk is. Dus wat je nu zegt kan niet. Je kan die versie gewoon meenemen naar een nieuwe pc. Of nieuwe onderdelen...

Ik zou nog maar eens goed die code checken.

Retail kan je gebruiken zo vaak je wilt, mits dit niet op meerdere pc's tegelijk is. Dus wat je nu zegt kan niet. Je kan die versie gewoon meenemen naar een nieuwe pc. Of nieuwe onderdelen...

Ik zou nog maar eens goed die code checken.
ok maar ik begrijp het niet meer ik wil jou en alle anderen erg bedanken voor jullie tijd en moeite maar ik ga gewoon een nieuwe windows kopen ik ben het zat,dit was een laatste poging{dit forum bedoel ik}want een vriend van mij vader die zelf een computerwinkel heeft gehad begrijpt het ook niet vooral omdat ik die windows bij hem heeft gekocht.
maar ja soms moet je gewoon acepteren en doorgaan .
en nogmaals erg bedankt
het enige wat ik betreur is de opstelling van microsoft maar ja ze zullen het geld wel nodig hebben lol
m.v.g.peter

Je zal mij / ons op ons woord moeten geloven:
áls jouw Windows een retail en een legale (dus geen kopie is) betreft, dán

doe je simpelweg ergens iets niet goed en is er geen énkele reden om een nieuwe Windows te gaan kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan