xp professional waarschuwt voor andere gebruikers

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnoderuig

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
577
Mijn XP professional-systeem waarschuwt bij afsluiten dat er nog andere gebruikers actief zijn. Er zijn echter geen andere gebruikers op het systeem. Ik ben niet aangesloten op een netwerk. IK heb alle openstaande programma's afgesloten. De PC is niet opgenomen in een netwerk (uitgezonderd internet). Ik heb een firewall. Wat kan hier aan de hand zijn?

Groet,
Arno.
 
Raar...
Als je ECHT geen andere gebruikers op zitten geïnstalleerd, is het maar heeel erg raar dat die dat zegt...

Je kan eens voor je afsluit NETSTAT typen in opdrachtprompt (MS-DOS), om eens te zien of er connecties open staan...

Kijk ook eens voor de zekerheid eens bij control panel bij gebruikers, om te zien of jij wel ECHT de enige bent...


En update je windows:)

Hope this helps
 
Gebruik je de 'remote-desktop' functie van XP wel eens? Om van buitenaf verbinding te maken bijvoorbeeld? Dit kan ook een oorzaak zijn.
 
netstat-reactie

Arre,

Als ik NEDSTAT doe dan komt er het volgende uit:

Actieve verbindingen: Proto Lokaal adres Extern adres Status.


Waar wijst dit op?
 
netstat is een programma'tje om te zien welke verbindingen open zijn...
Gebruikers kunnen op XP-systemen ook on-line inloggen...

Als hier geen verbindingen staan, kan je al die mogelijkheid uitsluiten...

IK heb XP ook al horen reclameren waneer iemand je schijf is aan het verkennen, en je wil afsluiten...


Wat je ook eens kan proberen is switch user te proberen (bij log-off)
Dan kan je soms zien wie is ingelogd...


Het kan natuurlijk gewoon een software bug zijn van microsoft... ---> Windowsupdate
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan