Hallo,
Afgelopen vrijdag avond zat ik een filmje te kijken via Media player classic.
Tijdens het kijken viel mijn pc ineens uit en herstarte zich.
Toen volgde de melding "systeem is herstart van een ernstige fout."
Met een volgende melding van iets met wgatray.exe
Spybot S&D gaf ook aan Kernel Fault Check in System Global Start Enrty
Pc bleef rebooten met tussen pozen van ong. 5 minuten
Na de betekenis wgatray.exe te hebben opgespoort heb ik dat proberen te verwijderen, en tot zo ver ook gelukt.
Mijn pc leek het hierna weer te doen heb ook weer diverse keren windows classic media player gebruikt.
Tot dat hij gisteren avond weer uitviel, en met tussen periodes bleef herstarten (Ook weer tijdens het gebruik van windows media player classic) Maar ook tijdens internetten of andere dingen.
Na elke herstart kreeg ik weer de melding "Systeem is hersteld van een ernstige fout"
Verder ook weer Kernel Fault Check in System Global Start Enrty van Spybot. Geen melding van wgatray.exe.
Ik krijg geen tijd om een Virus scan starten omdat mijn pc zich constant herstart na een korte periode. Ook in veilige modus.
Heeft iemand enig idee want ik hieraan zou kunnen doen?
Afgelopen vrijdag avond zat ik een filmje te kijken via Media player classic.
Tijdens het kijken viel mijn pc ineens uit en herstarte zich.
Toen volgde de melding "systeem is herstart van een ernstige fout."
Met een volgende melding van iets met wgatray.exe
Spybot S&D gaf ook aan Kernel Fault Check in System Global Start Enrty
Pc bleef rebooten met tussen pozen van ong. 5 minuten
Na de betekenis wgatray.exe te hebben opgespoort heb ik dat proberen te verwijderen, en tot zo ver ook gelukt.
Mijn pc leek het hierna weer te doen heb ook weer diverse keren windows classic media player gebruikt.
Tot dat hij gisteren avond weer uitviel, en met tussen periodes bleef herstarten (Ook weer tijdens het gebruik van windows media player classic) Maar ook tijdens internetten of andere dingen.
Na elke herstart kreeg ik weer de melding "Systeem is hersteld van een ernstige fout"
Verder ook weer Kernel Fault Check in System Global Start Enrty van Spybot. Geen melding van wgatray.exe.
Ik krijg geen tijd om een Virus scan starten omdat mijn pc zich constant herstart na een korte periode. Ook in veilige modus.
Heeft iemand enig idee want ik hieraan zou kunnen doen?