XP repair uitgevoerd en nu start Windows niet meer op!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Djones

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2006
Gisteren heb ik besloten, na veel gezeur/geemmer (officiele Windows Home versie btw) met Windows, om een repair uit te voeren.
Alles leek voorspoedig te gaan, de repair was binnen 15 minuten gepiept.
Echter, Windows wilde niet meer opstarten, zowel in normale, zowel in ''last known good configuration" en zowel in safe mode wilde het niet lukken.

Wat nu?

heb j hem nu op CD of alleen zo'n activatie via internet?

he als je de cd heb probeer hem dan eens vanaf de cd op te starten en de opdrachtpromt te bereiken en dan fixboot.

Wat bedoel je precies met je vraag betreffende of ie op cd staat of activatie via internet?

Tot dat activatie proces kom ik namelijk niet eens.

En zou je dat fixboot verhaal misschien kunnen toelichten?

Alvast bedankt.

ik nam aan uit je eerste verhaaltje dat je eerst een illegale versie van windows had en dat je nu een legale had gekregen toen vroeg ik of je die via internet heb van microsoft dat je alleen zo'n activatie code in heb getypt ofdat je een cd heb thuis gestuurt gekregen.

en dat fixboot weet ik ook niet precies uit me hoofd ik zal het proberen maar kijk anders nog ff wat rond.

doe de windows cd er in start je pc op van af de cd kies voor herstel instalatie. kies voor de herstel console. gebruik daar fixboot door dat simpelweg in te typen. ik zal ask ff tijd heb het uitgebreider beschrijven.

laterz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan