XP ruzie met Norton?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jantien

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2001
Berichten
231
Hallo,
Onder Windows 98 was ik erg tevreden over Norton Systemworks, de onderdelen
-Utilities,
-Clean Sweep en
-Webprogramma's.
Heb nu nieuwe pc met XP, maar de (Franse) installateur wilde van Norton alleen het onderdeel Antivirus installeren omdat de rest gegarandeerd problemen zou geven met XP.
Nu loopt men hier in Frankrijk wel vaker achter op pc-gebied en lijkt het soms of er een soort wantrouwen tegen Amerikaanse produkten te bestaat, al kan ik dat niet bewijzen.

Wie heeft goede ervaringen met de combinatie XP en bovengenoemde Norton onderdelen? Of zijn ze soms niet meer nodig? (Ben nog maar net aan het wennen aan XP).
Bedankt alvast!
Jantien
 
Nou, ik gebruik al een jaar of 2/2,5 jaar Norton programma's m.u.v. Ghost.
Vooral systemworks is mijn grote favoriet. Ideaal voor het verwijderen of herstellen van registerfouten.

Op mijn man's pc gebruik ik zelfs nog de versie van 2003. De mijne is van 2005. Beiden geven totaal geen problemen.
Neem maar gerust hoor. :)

Alleen.......webprogramma's??? :confused:
 
2004 versie gaf bij mij wel problemen met sp2.
Nu staat er 2005 op en dat loopt perfect.
 
Op voor wat voor een type pc draaide je die 2004 Martin?
2004 heb ik probleemloos gedraaid op een Athlon van 4 jaar oud en een Pentium 4.
 
Elisa en Martin,

Dank voor de reacties.
Ik heb versie 2004 en ook SP2 - dan zou ik de Franse expert dus toch kunnen vertrouwen. Prettig idee.
Zal op zoek gaan naar 2005.

Jantien
 
Elisa,
Nog even over WEB programma's:
was een vergissing: gewoon een onderdeeltje van Clean Sweep!
jantien
 
@ Jantien: Voorlopig is het wat je Fransman betreft nog altijd 1 - 1 :D Bovendien zitten we nu in 2005. Nee, sowieso denk ik dat je aardig in de goede richting denkt met 'anti Amerikaans'. Het is de Fransen op hun lijf geschreven ;)
En omdat Martin en ik beiden met 2005 zeker geen problemen hebben kun je het best doen.

@ Martin: Vreemd he, dat servicepack heeft bij veel mensen ellende veroorzaakt. Norton werkte prima bij mij na het servicepack. In ieder geval zie ik ook hier in Helpmij de laatste tijd weinig vragen over Norton.
 
Elisa,
Bedankt voor de morele steun.
Dat zetje extra was toch welkom, merk ik, want ik aarzelde toch weer of ik het risico van problemen wel wilde met een gloednieuwe pc.
Upgrade naar 2005 kost minder dan ik dacht en ga ik doen.
Jantien
 
Veel plezier ervan!
Bonjour madame jantien :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan