XP samen met Vista?

Status
Niet open voor verdere reacties.

martens

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2004
Hallo, ik heb op mijn pc Windows XP geinstalleerd kan ik er dan ook windows Vista ultimate bij installeren en met elk afzonderlijk werken?
Zoja kan iemand mij vertellen hoe ik Vista dan het beste kan installeren of mij vertellen waar ik de informatie kan vinden.

mvg Peter

Beste Maikel,
Ik heb Xp al op mijn pc staan, en kan ik dus vista zo als in vistabits beschreven staat installeren?
Als ik het goed begrepen heb moet dit wel op een andere partititie komen staan, dit is op mijn pc mogelijk omdat ik 2 partitities heb maar op deze partititie heb ik ook alle data staan die ik met XP opgeslagen heb en blijft die data toch werken onder XP als ik daar Vista bij zet?
Jij zult wel aanbevelen om er nog een partititie bij te maken, maar als ik dit doe kan ik mijn pc niet meer automatisch in kooptoestand terug brengen en deze optie wilik wel behouden.

mvg Peter.

Maikel kun je mij de site die jij mij gegeven hebt nog een keer sturen ik ben hem kwijt en heb het niet uit geprint.
hartelijk dank Peter

goedenavond allemaal,

Ik heb eerder de vraag gesteld of ik vista op de partititie kan installeren waar ik de data van XP heb opgeslagen en of deze data dan onder XP blijft werken.
Ik zou graag eerst antwoord hebben op deze vraag voor ik aan de installatie begin omdat ik niet graag deze data verlies, of helpt het om op deze partititie een map te maken en hier Vista in te installeren?
Als iemand mij hier antwoord op kan geven dan hoor ik het graag.

mvg Peter

Hoi !

Tja, kan wel, maar niet aan te bevelen !

Als de Vista-installatie niet lukt, of andere problemen moet je misschien de partitie formatteren en ben je alles kwijt.

Ik zou er niet aan beginnen.

Zet er een HDD bij (goedkoop momenteel), of zet je back-ups op een externe HDD en formatteer de partitie voor Vista te installeren.

Greetz,

Harry.

Hallo allemaal,

Ik heb de gok gewaagd en vista geinstalleerd.
Het is prima gelukt en al de data is behouden gebleven en bij het opstarten vraagt hij netjes welke versie van windows ik wil opstarten.
Nu even uitzoeken wat ik met vista meer kan dan met XP.
Bedankt allemaal.

mvg Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan