XP schonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bobkeizer65

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2005
Hallo allemaal

Wat is een goed programma waarmee ik eens met goed fatsoen en veilig de bezem door windows kan halen zodat alle achtergebleven zaken van ooit geïnstalleerde en verwijderde zaken worden verwijderd.

Dus niet alleen het register schonen maar ook ongebruikte bestanden vinden en verwijderen

Ik vraag me af of zo'n progje eigenlijk wel bestaat, vandaar de vraag hier

:eek:

wat ik zelf gebruik is systeem mechanic pro, daarin zit een hele goede "internet cleaner" die alles wat met internet (cookies,geschiedenis, temp enz.) weghaalt, er zit een hele register clean tool, waarmee je kan register cleanen, defragmenteren enz. , ook zit er een secure deleted files op, die scant eerst je harde schijf op ooit gewiste bestanden, (die je dus gewist hebt, maar met speciale programma's kan terug halen) en dan kun je het vervolgens nogmaals verwijderen zodat het gewoon niet meer terug komt, verder zit er in dat programmatje nog kaspersky antivirus+firewall, maar die kun je met het instaleren uitzetten. het is niet gratis, k weet niet of ik het mag zeggen, zoek de newsservers af,(bij mij gaven ze dit antwoord ook dat ik toen ik een karaoke progje zoek dt ik kazaa moest afzoeken enz.)

het progrgamma heet systeem mechanic pro 5

k hoop dat je hiermee verder komt,

greetz servaas,,

Ik ga 'm ff opzoeken.

En ik geef je gelijk dat je het met Kazaa opzoekt. Ik haal bijna alles binnen met LimeWire en BearShare

Immers, downloaden is legaal. Laten uploaden niet

Bedankt voor je tip

Ik zou Ccleaner eens downloaden. Daar kan je ook heel veel rotzooi mee wegggooien in 1 keer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan