XP Service Pack 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroen Kampioen

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2003
Beste computerliefhebbers,

ik heb zojuist de updates van Windows gedownload en nu kwam er een popup met de vraag ok ik het XP Service Pack 2 wil installeren. Daarbij wordt mij echter ook geadviseerd een backup van mijn systeem te maken. Kan ik gegevens o.i.d. verliezen als ik dat Service Pack installeer, en wat wordt er eigenlijk precies geïnstalleerd.

En kan iemand mij vertellen waar ook alweer de optie 'opstartdiskette maken' te vinden is bij XP?

Mvg Jeroen

Om een MS-dos opstartdisk te maken in Xp, ga je naar je floppy drive en klik je met rechts.(zorg dat er een lege floppy in zit)
Kies voor formateren>zet daar een vinkje bij "Een MS-dos-opstartdiskette maken."

Let op dit is niet een opstartdisk voor de WinXp setup.
Daar heb je 6 floppy's voor nodig.

ik begrijp niet dat windows vraagt om een back-up te maken ( deed ie hier ook ) daar ie het toch zelf doet, ongeacht je antwoord.

Ik zou gewoon een nieuw systeemherstelpunt aanmaken.

Om het gemakkelijk te maken kun je dit <a href="http://www.dougknox.com/xp/utils/SysRestorePoint.zip" target="_blank">tooltje</a> gebruiken om het in één keer te doen. Hoef je niet door het hele 'help- en ondersteuningsgebeuren' heen.

Het zipfiletje uitpakken, het .exe-bestandje ergens neerzetten, bv. op je desktop of je snelstartmenuutje. Is altijd handig, ik gebruik het altijd voordat ik een nieuw programma installeer.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan