xp slaat vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoeke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jun 2001
Berichten
1.289
hoi

ik heb nu een volgende probleem mijn oc met weindows slaat staat vast wat kan dit zijn


groetjes marcel
 
Meer info graag. Wanneer slaat hij vast, krijg je een melding, een bluescreen. Als je op numlock drukt op je toetsenbord zie je dan wel nog een lampje aan of uit gaan.
 
met alles eigelijk eerst doet hij het goed en daarna loop hij zwaarde hij moet meer denken .

en dan doet hij niets meer kan ctr alt del ook dan iet meer gebruiken
dan kan ik alleen maar de reset knop in drukken
 
* Maak eerst de kast eens open misschien dat ie vol met stof zit.
* Heb je misschien last van spywaren, probeer je pc eens op te schonen.
 
brakkeleer zei:
* Maak eerst de kast eens open misschien dat ie vol met stof zit.
* Heb je misschien last van spywaren, probeer je pc eens op te schonen.

ik heb net een nieuwe kast gekocht en ik heb ook al op spyware gekeken
 
heb je windows er zelf op gezet of is dit in een computerzaak gebeurt, misschien middels een image, hier kan wel eens wat mis gaan. Windows er opnieuw op en dan loopt ie wel weer.
Ook kan natuurlijk temperatuur een grote rol spelen. Kijk eens wat de waardes zijn. Misschien zijn deze wel te hoog en werkt de koeler niet goed, zit er verkeerd om op of op een andere manier verkeerd bevestigd.
Verder zou je misschien je geheugen eens kunnen testen.
 
brakkeleer zei:
heb je windows er zelf op gezet of is dit in een computerzaak gebeurt, misschien middels een image, hier kan wel eens wat mis gaan. Windows er opnieuw op en dan loopt ie wel weer.
Ook kan natuurlijk temperatuur een grote rol spelen. Kijk eens wat de waardes zijn. Misschien zijn deze wel te hoog en werkt de koeler niet goed, zit er verkeerd om op of op een andere manier verkeerd bevestigd.
Verder zou je misschien je geheugen eens kunnen testen.

ik heb windows er zelf op gezet maar daar ligt het niet aan ben al even ,et haijkthis bezig en hij loop nu niet meet vast lop al wat beter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan