XP sluit niet af!

Status
Niet open voor verdere reacties.

bukum

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2003
Berichten
103
Hallo
ik hoop dat iemand mij kan helpen.
als ik aan de comp heb gezeten en ik wil mijn comp normaal afsluiten.dan sluit ie alles af beeldscherm valt weg.
alles normaal maar mijn kast blijft gewoon doorlopen.
dan moet ik em na een tijdje gewoon met de hand uitzetten.
heb hem pas nog geformateerd .
deed het voorheen gewoon goed.
kan mij iemand hierbij helpen A.U.B
 
Kijk eens naar je instellingen:

configuratieschem, deze computer, printers en andere hardware en dan linksboven bij energiebeheer.
 
Een energiebeheerschema kiezen
Open Energiebeheer in het Configuratiescherm.
Selecteer in het vak Energiebeheerschema's het gewenste schema. Welke opties voor energiebeheer worden weergegeven, hangt af van het geselecteerde energiebeheerschema.
Opmerkingen

U opent Energiebeheer als volgt: klik op Start en klik achtereenvolgens op Configuratiescherm, Prestaties en onderhoud en Energiebeheer.
De waarden in de vakken Monitor uitschakelen en Vaste schijven uitschakelen van het tabblad Energiebeheerschema's zijn vooraf ingesteld. U kunt deze instellingen wijzigen door op de pijl te klikken en de gewenste tijd te kiezen.
Als u een nieuw energiebeheerschema wilt maken, kiest u de gewenste tijdinstellingen. Vervolgens klikt u op Opslaan als en typt u een naam.
Via Energiebeheer in het Configuratiescherm kunt u eventuele opties voor energiebeheer instellen die door de hardwareconfiguratie van uw computer worden ondersteund. Deze opties kunnen per computer behoorlijk verschillen, en de hier beschreven opties komen mogelijk niet overeen met wat u ziet. De opties die beschikbaar zijn op uw computer worden automatisch gedetecteerd en u krijgt alleen die opties te zien die u kunt regelen.
Verwante onderwerpen

Bron : helpfunctie van XP
 
hallo

pasja bedankt voor de informatie het was niet mijn comp maar van een vriendin.
ik heb het vlug even door gebeld en hij doet het nu uitstekend.
hartstikke bedankt voor je hulp.
en misschien tot de volgende keer

groetjes bukum
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan