XP sluit niet meer af

Status
Niet open voor verdere reacties.

gertini

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2000
Sinds kort sluit XP niet meer af als ik op de knop afsluiten druk. Verder dan "Windows wordt afgesloten" gaat het niet, daar blijft het hangen en moet ik de stroom eraf halen.
Bij het opstarten krijg ik een foutmelding die er misschien (?) iets mee heeft te maken, er staat:
"Er is een fout opgetreden tijdens het laden van C:\WINDOWS\system32\psfyhogm.dll.
Kan opgegeven module niet vinden".
Ik heb al verschillende malen allerlei anti- virusprogramma's en register reparaties uitgevoerd w.o. 'Registry Mecanic' en 'SUPERAntiSpyware', maar die kunnen het probleem niet oplossen. Ik kan geen herstel doen met mijn Windows CD, want dat is een DELL- schijf, en daar kun je niet mee herstellen, wel opnieuw installeren.
Heeft iemand een idee?

Windows XP SP3 - Moederbord VIA 1600 MHz - HDD Maxtor 120GB 4R120L0 5400rpm

Hallo,

Ik ben niet op de hoogte wat dat voor dll bestand is, kan er helaas ook niet zoveel over vinden op internet.

Dus ik heb even bij mij zelf gekeken en bij mij bestaat dat bestand niet. Wellicht is het dus overbodig (denk aan virus/spyware)

Zou je dus even bij msconfig willen kijken als die er bij staat (start -> uitvoeren -> msconfig -> opstarten) zo ja vink hem uit en verwijder het dll bestand ( maak er wel even een backup van op een usb stick of cd of ergens op internet )

Als dat niet helpt moet je even quick view downloaden daarmee kun je de inhoud van een dll uitlezen. Dan kunnen we even kijken wat de dll doet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan