Xp sp1 foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

hangmat

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 mei 2001
Ik heb Xp geinstalleerd en wilde daar vandaag het service pack overheen gooien. Dat ging goed, totdat ik een melding kreeg dat mijn registratienummer van Xp niet in orde was! En het is toch echt een legale versie dat ik heb! In die melding stond ook nog wat gezeik over piracy en dergelijke. Ik heb nu twee vragen,

- hoe kan ik toch dat service pack installeren?
- worden dit soort meldingen soms meteen naar microsoft doorgestuurd? Ik heb adsl internet en die verbinding staat dus altijd open.

Of is dit gewoon een misselijke truc van microsoft om achter zogenaamd illegale versies te komen?

Laatst bewerkt:
En hoe kan ik dat service pack toch installeren? Weet je mischien of er een kans is dat er een bericht naar ome bill is gestuurd?

Geplaatst door hangmat
En hoe kan ik dat service pack toch installeren? Weet je mischien of er een kans is dat er een bericht naar ome bill is gestuurd?
Yep bericht word gelijk doorgestuurt ze zijn al onderweg :D
motorco.gif

Niet dat dat wat uitmaakt, want ik heb gelukkig een legale versie, maar als ik zo'n foutmelding krijg dan bekruipt me altijd een wat ongemakkelijk gevoel.

En kan ik nou dat service pack installeren of zal ik maar gewoon de pc uitzetten en een bak koffie gaan drinken?

Ik zou contact opnemen met microsoft. Voer voor de gein eens een gedeelte van je serienummer bij google in en zoek er op. Misschien is het ergens naar uitgelekt en staat het nu als gestolen serienummer geregisteerd.

Heb je de service pack gedownloaded of van CD geïnstalleerd ?

Die komt van cd af. Het is een officiele cd die ik op de hcc dagen heb gekregen bij de stand van microsoft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan