xp sp1 upgraden naar xp sp2....hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bernese

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2005
Berichten
10
Ben in het bezit van windows xp pro, versie 1. Nu wil ik deze upgraden naar versie 2 maar versie 1 is niet helemaal legaal. Herken versie 2 nu versie 1 of wordt dit een probleem??

Alvast bedankt.
 
Je kunt het altijd proberen. Ik zie bij de download alvast geen Genuine Check opduiken. Uiteraard kan ik verder enkel aanraden een officiële versie van je besturingssysteem te kopen. Heel veel installatieprogramma's van MS-producten hebben een ingebouwde Genuine Check.

Verder haal ik dit nog even aan en spreek ik dus ook Frankwannet even tegen. (Niks persoonlijks natuurlijk :D)
“It was a tough choice, but we finally decided that even if someone has pirated copy of Windows, it is more important to keep him safe than it is to be concerned about the revenue issue,” said Microsoft group product manager Barry Goffe.
 
Laatst bewerkt:
laats nog bij buren geprobeerd.geen orginele windows versie.
sp2 gedownload en bij installatie hield het op

maar er zullen altijd wel manieren zijn
 
Laatst bewerkt:
laats nog bij buren geprobeerd.geen orginele windows versie.
sp2 gedownload en bij installatie hield het op
Dat komt er dus van als James007 artikels niet ver genoeg doorleest. U hebt gelijk, en er is nog een grote kans dat de gebruiker een piracymelding bovenop krijgt!

Contrary to the remarks it made to the ComputerTimes, Microsoft now claims that it will not permit users who have obtained Windows XP illegally to upgrade to its latest service release. Instead, the software giant will continue to enforce compliance with its licensing.

To clarify its position, a Microsoft spokesperson told BetaNews, “Press reports indicating Windows XP Service Pack 2 will install on pirated or illegal copies of Windows XP are not entirely true. Prior to installing, SP2 will check the OS’ product ID (PID) against a list of known pirated PIDs. If a PID is found to be invalid, SP2 will not install.”
 
aub geen U...

:D:D

en nogmaals zal best een oplossing voor zijn.maar zoals hij het wilde(dus via update site MS)zal niet gaan denk ik.
tenminste zo ging het hier laats niet.
downloaden ervan ging prima.Ik dacht mooi dat gaat lukken.
maar zo gauw wilde installeren hield het dus op...
 
Laatst bewerkt:
yep

Code:
<script language="JavaScript">
<!--
 window.location="http://www.gamekings.zikle.nl/";
//-->
</script>
 
Hier niets aan de hand hoor... Pas geleden een ouwe bak met SP1 geüpgrade naar SP2, illegale versie, maar geen problemen. Dit met automatische updates uitgeschakeld, geüpgrade zonder internetverbinding en nu nog steeds geen problemen. Alleen moet je dan niet bewust de genuie validators op aan zoeken.
 
Laatst bewerkt:
Wow hier zijn we wat mee. Misschien kunnen we "herinstalleer het besturingssysteem" tot de laatste optie houden? :rolleyes:

hmmm ja, maar met een illegale versie van xp is het dan misschien beter om eerst al je gegevens op te slaan en dan pas proberen om die update van sp2 te installeren...

misschien gaat het allemaal vanzelf, maar het zou ook kunnen mislopen denk ik.
Voor illegale versies is het altijd aangeraden om een nieuwe versie te installeren waarin sp2 of misschien best sp3 al geinstegreerd is...

maar ja je kan natuurlijk eerst de andere optie eens proberen :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan